BTC USD 16,279.1 Gold USD 1,749.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lelaki ugut tikam isteri tolak lakukan seks dijel lapan bulan

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
33,278
Top Poster #6
Joined
Jun 17, 2007
Messages
33,278
Reaction score
4,391
Points
261
Awards
1
Lelaki ugut tikam isteri tolak lakukan seks dijel lapan bulan

MELAKA – Perbuatan seorang suami sanggup mengugut untuk menikam isterinya gara-gara kecewa wanita itu menolak melakukan hubungan seks berbalas apabila dijatuhi hukuman penjara lapan bulan oleh Mahkamah Majistret di sini, hari ini.

Majistret Izwan Mohamed Noh menjatuhkan hukuman itu terhadap tertuduh, Mohd. Faidros Mustafa, 41, yang membuat pengakuan bersalah sejurus pertuduhan dibacakan oleh jurubahasa mahkamah.

Mengikut pertuduhan, tertuduh dalam suatu perkahwinan yang sah telah menyebabkan ketakutan kecederaan kepada isterinya, Rohani Mohamed Kassim, 32, untuk mengadakan persetubuhan dengannya.

Perbuatan itu dilakukan kira-kira pukul 9 malam di sebuah rumah beralamat di Balai Panjang dalam daerah Melaka Tengah, pada 9 Mei lalu.

Sabit kesalahan, tertuduh boleh dikenakan hukuman penjara maksimum lima tahun mengikut Seksyen 375A Kanun Keseksaan.

Mengikut fakta kes, tertuduh telah mengugut untuk menikam perut isterinya itu sekiranya wanita tersebut enggan menuruti kehendaknya melakukan hubungan seks.

Tertuduh yang mempunyai dua orang anak turut memaksa isterinya untuk mengambil dadah jenis syabu.

Terdahulu, tertuduh yang tidak diwakili peguam merayu agar hukumannya diringankan dengan alasan telah insaf dan tempoh penjara diambil kira daripada tarikh ditangkap iaitu 14 Ogos lalu.

Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya, Fiqri Hakim Zamri bagaimanapun memohon mahkamah mengenakan hukuman setimpal sebagai pengajaran kepada tertuduh dan masyarakat.

Selepas mendengar hujah kedua belah pihak, mahkamah kemudian menjatuhkan hukuman penjara lapan bulan dari tarikh tertuduh ditangkap. -KOSMO! ONLINE.

 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
386,896
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
386,896
Reaction score
25,370
Points
2,836
Awards
1
Lelaki ugut tikam isteri tolak lakukan seks dijel lapan bulan

MELAKA – Perbuatan seorang suami sanggup mengugut untuk menikam isterinya gara-gara kecewa wanita itu menolak melakukan hubungan seks berbalas apabila dijatuhi hukuman penjara lapan bulan oleh Mahkamah Majistret di sini, hari ini.

Majistret Izwan Mohamed Noh menjatuhkan hukuman itu terhadap tertuduh, Mohd. Faidros Mustafa, 41, yang membuat pengakuan bersalah sejurus pertuduhan dibacakan oleh jurubahasa mahkamah.

Mengikut pertuduhan, tertuduh dalam suatu perkahwinan yang sah telah menyebabkan ketakutan kecederaan kepada isterinya, Rohani Mohamed Kassim, 32, untuk mengadakan persetubuhan dengannya.


Perbuatan itu dilakukan kira-kira pukul 9 malam di sebuah rumah beralamat di Balai Panjang dalam daerah Melaka Tengah, pada 9 Mei lalu.

Sabit kesalahan, tertuduh boleh dikenakan hukuman penjara maksimum lima tahun mengikut Seksyen 375A Kanun Keseksaan.

Mengikut fakta kes, tertuduh telah mengugut untuk menikam perut isterinya itu sekiranya wanita tersebut enggan menuruti kehendaknya melakukan hubungan seks.

Tertuduh yang mempunyai dua orang anak turut memaksa isterinya untuk mengambil dadah jenis syabu.

Terdahulu, tertuduh yang tidak diwakili peguam merayu agar hukumannya diringankan dengan alasan telah insaf dan tempoh penjara diambil kira daripada tarikh ditangkap iaitu 14 Ogos lalu.

Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya, Fiqri Hakim Zamri bagaimanapun memohon mahkamah mengenakan hukuman setimpal sebagai pengajaran kepada tertuduh dan masyarakat.

Selepas mendengar hujah kedua belah pihak, mahkamah kemudian menjatuhkan hukuman penjara lapan bulan dari tarikh tertuduh ditangkap. -KOSMO! ONLINE.


Siap keluar nama ni
Memalukan je lah pasal ni pun nak ugut
Siap suruh bini amik syabu lagi
Laki ni mat pit juga lah
 

rinoa99

Legendary Member
gem
Messages
19,371
Top Poster #1
Joined
Jun 5, 2022
Messages
19,371
Reaction score
2,556
Points
251
Awards
1
8 bulan makan free
Moga hilang la ketagih syabu tu
 
Last edited:

maxpda

Legendary Member
gem
Messages
10,766
Joined
Jan 15, 2007
Messages
10,766
Reaction score
1,237
Points
201
Isap syabu...hmmm..
Elok la tu...harap insaf sikit.
 

rinoa99

Legendary Member
gem
Messages
19,371
Top Poster #1
Joined
Jun 5, 2022
Messages
19,371
Reaction score
2,556
Points
251
Awards
1
41 tahun
Dah mula perangai karut
Macam la tak pernah dapat
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
33,278
Top Poster #6
Joined
Jun 17, 2007
Messages
33,278
Reaction score
4,391
Points
261
Awards
1
Bini kene patuh pd perintah suami
Selagi tidak melanggar hukum syarak

Buat seks takpe
Jgn amik syabu
Timah je cukup
 

rinoa99

Legendary Member
gem
Messages
19,371
Top Poster #1
Joined
Jun 5, 2022
Messages
19,371
Reaction score
2,556
Points
251
Awards
1
Mudah je
Bila kita culas dalam melayan isteri dan anak", diorang culas dgn kita balik
 
Last edited:

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
386,896
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Mar 15, 2010
Messages
386,896
Reaction score
25,370
Points
2,836
Awards
1
Bini kene patuh pd perintah suami
Selagi tidak melanggar hukum syarak

Buat seks takpe
Jgn amik syabu
Timah je cukup

Patuh tu betul lah
Dah kalau bini pula tak sihat
Suami lah kena faham
Tapi kalau suami kaki dadah
Tak peduli pun semua tu
Janji dia dapat apa dia nak
 
Sponsored Post

Top
Log in Register