BTC USD 56,952.3 Gold USD 1,787.17
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lelaki sakit tumbuk isteri ketika tidur

Lynn_81

Active+ Member
Messages
3,599
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
Lelaki sakit tumbuk isteri ketika tidur


LONDON: Seorang isteri hidup dalam ketakutan kerana kemungkinan dibunuh suaminya ketika tidur.

Derek Barfoot, 75, menghadapi masalah kesihatan yang amat jarang berlaku dikenali 'parasomnia iaitu bermimpi melakukan tindakan ganas ketika tidur.

Beliau pernah menumbuk muka isterinya Elaine berulang kali, malah beliau juga pernah cuba mematahkan tangan wanita itu beberapa minggu kebelakangan ini.

Pasangan itu tinggal di Thomas Grant Avenue, Gosport dan sudah bersama dan tidur sekatil sejak enam tahun lalu, sehingga masalah itu mula berlaku.

Kini Elaine, 47, terpaksa tidur di bilik dengan pintu yang dipasang palang besi di rumah mereka.

Beliau juga menyembunyikan semua pisau dan objek tajam, manakala suaminya tidur di atas katil di bahagian dapur berikutan kebimbangan Elaine suaminya mungkin bertindak ganas ketika tidur.

"Biasanya dia seorang lelaki yang amat menyenangkan dan tidak pernah berkelakuan begini sebelum ini. Ia memang bukan dirinya yang sebenar ketika beryindak begitu," katanya.

Elaine berkata Barfoot sudah tiga kali menyerangnya ketika tidur dan tindakan itu amat mengejutkan, menyebabkan beliau ketakutan dan tidak dapat tidur.

"Saya juga sudah tidak berani lagi tidur sebilik dengannya kerana bimbang dia mungkin menyakiti atau membunuh saya," katanya.

Kali pertama Barfoot bertindak ganas ke atas isterinya ketika tidur ialah empat bulan lalu dan lelaki itu menyerangnya dua kali lagi dalam tempoh empat hari berikutnya.

Serangan menjadi lebih ganas bermula dengan tumbukan di belakang, kemudian kepala dan selepas itu Barfoot cuba mematahkan lengannya.

"Kali ketiga saya bermimpi seseorang datang kepada saya dengan sebilah pisau dan saya menjerit ...

"Buangkan pisau itu!"... dan cuba mematahkan tangan Elaine. Saya benar-benar tidak tahu apa yang saya lakukan ketika tidur," katanya.

Barfoot kini menjalani ujian perubatan dan keputusannya dijangka diketahui tidak lama lagi, bagaimanapun dia diberitahu bahawa beliau mungkin menghadapi masalah parasomnia. – Agensi


P/S: Mcm nie pun ader ker?:-?:-?:-?
:eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

qreemall

Legendary Member
Messages
19,645
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
pergh....
laki tu mmg nk kene tdo kt luar tuh...
bole jd penjaga umah....
:eek::eek::eek::eek:
 

badrush

Super Active Member
Messages
5,520
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,520
Reaction score
19
Points
65
tu bkn mengigau tu...

tu taktik nak kawin lain..

hahah
 

Lynn_81

Active+ Member
Messages
3,599
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
pergh....
laki tu mmg nk kene tdo kt luar tuh...
bole jd penjaga umah....
:eek::eek::eek::eek:

muahahaha...:eek::eek::eek:
betul juga tuh...
kang pengsan semua pencuri yg dtg kat rumah dier...
:)):)):))
 

badrush

Super Active Member
Messages
5,520
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,520
Reaction score
19
Points
65
mungkin...tak tau mcm mana nak
cakap dgn bini dier kot...
:)):))

nanti aku dah kawin aku nak try bt gitu ar...

tgh tido aku bt2 mimpi nak bunuh bini aku..

hahahahah
 

Lynn_81

Active+ Member
Messages
3,599
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
nanti aku dah kawin aku nak try bt gitu ar...

tgh tido aku bt2 mimpi nak bunuh bini aku..

hahahahah


Ooh.....mcm tuh ker? kalau ada kes cam tuh,
sy dah tau sape yg wat...:eek::eek::eek:
 

adar

Super Active Member
Messages
9,027
Paid Membership
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
rezeki dia lagu tu. kesian gak. jd pada mana2 pasangan , jika pasangan anda pukul anda waktu tido, jgnla bersangka buruk terus k. bawa g jumpa doktor dulu.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register