BTC USD 61,505.1 Gold USD 1,767.63
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lelaki misteri bertongkat masuk laman rumah tanpa kesan

Sponsored Post

sifar82

Fun Poster
Joined
Sep 22, 2012
Messages
733
Reaction score
20
Points
15
Haha takan takat viral je..apasal takde org gi menuntut dgn org tua tu..jarang2 bole jumpa kan ilmu gitu..ilmu ramal dunia nak perang ramai pulak minat
 

Megat Al Fateh

Active Member
Joined
May 6, 2019
Messages
1,408
Reaction score
768
Points
81
penangan orang lama ni, ada yg banyak isi sampai kita pun tak faham dia camna

mungkin dah banyak penyakit, tapi bisa lama dari masa dia muda tu bersisa lagi
 

a b c d e f

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
8,141
Reaction score
989
Points
121
Btol ke dia panjat pagar? Kadang2 tengah takut mangsa pikir macam2 tapi ntah2 orang tu masuk ikut pagar kecik yang lupa dikunci.

Kat wasap cite macam2 tapi bila keluar suratkhabar ngan versi polis, cerita biasa2 je plak, langsung takde sebut panjat pagar.
 
Last edited:
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register