BTC USD 61,455.3 Gold USD 1,767.63
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lelaki misteri bertongkat masuk laman rumah tanpa kesan

TT

CG Super Hardcore Club
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
159,511
Reaction score
21,762
Points
1,671
Org jujur anjing xgigit


šŸ¤£
 
Sponsored Post

lau_kau

Legendary Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,541
Reaction score
2,504
Points
201
Xde. Tgk kat utube je. Anjing ni bila ada hadangan dpn dia kuat menyalak. Bila depan2 kdg2 senyap, kdg2 lari. Satu lg trick nk kasi anjing senyap ko buat2 tunduk amik batu
Tunduk mcm ambik batu tu berkesan klau anjing tu dh pernah kena batu.......klau anjing xpernah kena batu lari gk kt hahahha
 

momoque

Legendary Member
Joined
Dec 26, 2011
Messages
11,115
Reaction score
365
Points
141
Aku kalo ade cod umah melayu tp dok kwsn umah cina terutama yg gated lemah je rase

Depa bela anjing yg beso2...asal aku kuar seme sakan menyalak umah tepi umah dpn..

Takut lompat kluaq ja mampuih
 

TT

CG Super Hardcore Club
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
159,511
Reaction score
21,762
Points
1,671
ā€˜Bingung tengok cara dia lompat pagarā€™

ā€œKami sekeluarga belum dapat melupakan kejadian itu apatah lagi apabila kami melihat aksi lelaki misteri itu melompat pagar dengan mudah dan pantas seperti seekor kera walaupun dia berkain pelikat ketika itu,ā€ katanya ketika dihubungi semalam.

 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
19,048
Reaction score
2,864
Points
201
Jgn pakcik rogol anjing plak da ler

Da glamer pakcik melayu kat lowyat rogol kambing Heheh
 

jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
16,790
Reaction score
6,368
Points
321
Seram ni..
Mujur ada gambar HD dari cctv.. ;)

Kes ketukkan misteri pintu rumah dh setel ke belum ?

Dengar cerita satu malaysia kena ketuk pintu rumah..

Sejak2 kematian covid meningkat ni x dgr citer dah..
 

yunlanun

Fun Poster
Joined
Jan 9, 2013
Messages
414
Reaction score
30
Points
30
first time dpt tgk gambar misteri clear siap hd....
kalu tak, mesti gambar stendet nokia duluĀ², blurĀ² sket...
 

a b c d e f

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
8,141
Reaction score
989
Points
121
Ada video dia lompat pagar?

Kemungkinan satu lagi pingat 2024 nanti.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register