Viral Lelaki melayu hina lobai

CG Sponsors




akudotcom

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
10,587
Reaction score
1,901
Points
201
Kemungkinan mamat tu nak beritahu
(Ini speculation aku la..hahah)

contoh la eh:p

amik kata parti liberal eg PH memerintah dan buat sop masjid begini

bole jd pihak2 ustaz lobai ni akan mempersoalkan menatang Sop yg sama..Tp kini mereka berdiam diri sbb telah menyembah bertuhan kan abah gara2 menyelamatkan posisi mereka

dan kalau kita perasan, manusia ni suka perintah org bawah dia buat itu ini..tp diri dia sendiri tak terbuat2 haha

jd yg pengikut nampak ketua dia sendiri tak buat, siap pengikut lak kene saman bila langgar sop..dia pun bengang laaa , rasa mcm di perbodohkan:D
 
Sponsored Post
Sponsored Post
Top
Log in Register