Viral Lelaki melayu hina lobai

CG Sponsors




Sponsored Post

pelitaminyak

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
2,769
Reaction score
719
Points
81
Macam tu bunya ayat dan hujah masih ada yg cakap ada yg betul ............ Budak mental tu ada juga yg sokong

Cuba citer apa yg betul dlm video tu? Sembahyang norma baharu dlm jemaah masjid utk kawasan pkpb - jarak syaf 1 meter ..... Kalau rasa tak selamat boleh je sembahyang kat rumah (hukum dah jatuh harus walaupun masjid depan rumah) - hukum asal sembahyang fardhu utk yg berhampiran masjid -wajib

Dia yg tak paham, ikut ajaran sesat budak ni ....... Ayat dia cakap ulama tv berlagak lagi pandai dari nabi ---- kalau pertikai ulama ke mana pergi islam kita, kita bukan hidup zaman nabi, kita kena berpegang alquran dan sunnah mengikut ajaran ulama (bukan belajar dari youtube)
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
10,587
Reaction score
1,901
Points
201
ustad jugak yg kena ye
Dlm vid ni ada sebut (min ke-2)

Tak pasti pula, zaman spanish flu umat islam pi masjid rapatkan saf ke idak atau tak perlu ke masjid langsung
 

mrvx

Legendary Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
10,693
Reaction score
657
Points
171
aku harap orang yg dok menyumpah tu dr penyokong bunga raya
 
Sponsored Post
Top
Log in Register