Viral Lelaki melayu hina lobai

CG Sponsors




syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,789
Reaction score
2,303
Points
151
berat nanang isap dadah......aduh...

yang penting, jgn minum arak dan jgn makan babi...

isap dadah takpe... :cautious::cautious::cautious:
 
Sponsored Post

Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,986
Reaction score
1,685
Points
101
Screenshot_20201122-194632_Facebook.jpg


Banyak je org mcm ni :)

Ntah2 dalam cg pun ada.
Dah la biarlah polis buat keje..
 

tyco

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2010
Messages
3,996
Reaction score
1,625
Points
101
bila aku baca n tengok balik kata kata dia tu ...
bila fikir balik ,ada jugak betul kata dia tu ..
ustaz ustaz sekarang sibuk berhujah siap dalil ...tapi tidak bertindak ......
yang faham ..faham lah ...yg tak faham ....bagi faham
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,789
Reaction score
2,303
Points
151
bila aku baca n tengok balik kata kata dia tu ...
bila fikir balik ,ada jugak betul kata dia tu ..
ustaz ustaz sekarang sibuk berhujah siap dalil ...tapi tidak bertindak ......
yang faham ..faham lah ...yg tak faham ....bagi faham
kebenaran ada di mana-mana....sedangkan dari mulut org gila pun kdg2 ada kebenaran yg disampaikan...

so, kita sebagai pengikut Nabi Muhammad, "kita ambil yg baik, yg buruk kita buang"..

aku akui ada lah benda2 yg boleh diambill dari kata-kata dia ni...
tapi sebab positif dadah, itu yg lebih banyak mengarut berbanding yg betul...

so, ambil yg betul je....
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
10,587
Reaction score
1,901
Points
201
ni apasal salahkan ustaz pulak?
kan atas tu ada tulis POSITIF METH.
tau la dia under drugs
Tp sapa ajar dia konspirasi dajjal yajuj majuj saf semayang tu semua?

takkan drugs kot
 

kopirait

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Apr 18, 2010
Messages
36,455
Reaction score
2,441
Points
206
tau la dia under drugs
Tp sapa ajar dia konspirasi dajjal yajuj majuj saf semayang tu semua?

takkan drugs kot
ada dia bagitau ke dia belajar dengan siapa?
teori konspirasi ni merata boleh baca bukan dengar ceramah ustaz je.
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
10,587
Reaction score
1,901
Points
201
ada dia bagitau ke dia belajar dengan siapa?
teori konspirasi ni merata boleh baca bukan dengar ceramah ustaz je.
Mungkin ada ustad2 pun belajar dlm internet kot
 
Sponsored Post
Top
Log in Register