Lelaki maut ditembak ketika makan bersama keluarga

CG Sponsors




balqis07

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 27, 2010
Messages
30,953
Reaction score
294
Points
136

Anggota polis forensik sedang menjalankan siasatan terhadap kejadian seorang lelaki yang mati ditembak di Pusat Komersil Oakland di Seramban malam tadi. - Foto Bernama

SEREMBAN - Seorang lelaki mati ditembak dari jarak dekat ketika sedang makan bersama keluarganya di sebuah restoran di Pusat Komersial Oakland, Seremban 2, di sini semalam.

Tan Kok Soon, 56, mati di tempat kejadian selepas terkena tiga das tembakan di bahagian belakang badan.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Kontijen Negeri Sembilan Supt Zazali Hashim berkata Tan ditembak oleh dua lelaki yang datang dari arah belakang ketika sedang makan malam bersama isteri dan dua anaknya pada 6.55 petang.

"Kejadian itu berlaku amat pantas sehingga beberapa pelanggan lain yang berada di restoran itu tergaman," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Beliau berkata kedua-dua lelaki terbabit kemudian melarikan diri dipercayai dengan sebuah motosikal.

Polis masih menyiasat motif kejadian dan meminta orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kejadian itu supaya menghubungi balai polis berhampiran bagi membantu siasatan, katanya. - Bernama




sumber:http://www.gempak.org/forum/newthread.php?do=newthread&f=237
 
Last edited:
Sponsored Post

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,683
Reaction score
21,085
Points
1,671
mana x tergamam..klo nak lawan pun takde sapa berani tgn kosong je
 

Yul-Minho

Legendary Member
Joined
Jul 23, 2012
Messages
15,938
Reaction score
1,170
Points
201
giler ahh.. mcm drama pulak..
kt tmpat awam plak tu...
 

joe_naga

Active Member
Joined
Mar 27, 2012
Messages
2,246
Reaction score
3
Points
25
makin menggila nampaknya geng2 ni.
ade je berita tentang pembunuhan di malaysia.
 

P_M_L

Active Member
Joined
Apr 8, 2009
Messages
2,468
Reaction score
48
Points
40
seriau dengar berita macam ni.. malaysia masih selamat k..
 

agenloan

Active+ Member
Joined
Oct 17, 2011
Messages
4,242
Reaction score
50
Points
35
makin banyak pula kes tembak ni, bahaya betul
 

fauzizul

Legendary Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
11,777
Reaction score
9
Points
120
tembok kt tepat awam jd bese dos lening :-?
 

ZURA-SAN

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 14, 2010
Messages
13,037
Reaction score
23
Points
120
macam dah dalam drama pula...

Oh Malaysiaku!!
 
Sponsored Post
Top
Log in Register