BTC USD 54,322.4 Gold USD 1,792.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lelaki curi peralatan elektrik masjid dicekup

alisha_qistina

Super Active Member
Messages
6,412
Joined
Jun 27, 2008
Messages
6,412
Reaction score
257
Points
81
KOTA TINGGI - Misteri kehilangan peralatan elektrik di beberapa buah surau dan masjid di daerah ini akhirnya terjawab dengan penahanan seorang lelaki berusia 34 tahun di Bandar Tenggara, Kulaijaya kelmarin.

Ketua Polis Daerah Kota Tinggi, Supritendan Osman Muhammad Sebot berkata, polis menerima tiga laporan berhubung kes pecah masuk surau dan masjid yang menyebabkan kesemua premis itu kehilangan barangan elektrik.

Menurut beliau, siasatan kemudian dapat menahan seorang lelaki di sekitar Bandar Tenggara pada pukul 4.30 petang.

"Penahanan suspek kemudian membawa kepada penemuan barang-barang curi antaranya 14 kipas dinding, pembesar suara dan sebuah amplifier," kata beliau.

Katanya, suspek itu dengan seorang lagi yang masih bebas dipercayai memecah masuk surau dan masjid pada sebelah malam ketika ketiadaan jemaah.
 
Sponsored Post

mustang rider

Active+ Member
Messages
4,327
Joined
Dec 11, 2008
Messages
4,327
Reaction score
104
Points
33
apa la punya manusia, rumah Allah pun sanggup curi.....nanti di turun kan bala untuk org yg mcm ni......





:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

zamreda

CG Top Poster Club
Messages
31,388
Paid Membership
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
kasi sula...........tak guna punya orang...
 

mtx_69

Super Active Member
Messages
8,190
Joined
Aug 9, 2009
Messages
8,190
Reaction score
1,406
Points
141
memang takde otak org ni...banyak2 bank kau curi gak masjid?
 

cyber

Freshie
Messages
18
Joined
Mar 23, 2010
Messages
18
Reaction score
0
Points
3
brg atas masjid pun curi..:mad::mad:
sek2 xbrapo sega..
 

ZURA-SAN

Legendary Member
Messages
13,037
Paid Membership
Joined
Feb 14, 2010
Messages
13,037
Reaction score
23
Points
120
truknye..

brg msjid pon nk curi~~~~~~~~~~~
 

tudung87

Legendary Member
Messages
12,870
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
microfon curik tak?

pembesar suara? penting tu nak dengar azannn.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register