BTC USD 62,472.4 Gold USD 1,805.20
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lelaki berburu maut ditembak adik ipar

wenn

Active Member
Joined
Mar 13, 2010
Messages
1,637
Reaction score
0
Points
20
2010/12/09- KENINGAU: Seorang lelaki tempatan maut terkena tembakan adik iparnya sendiri ketika memburu di kawasan hutan di Nabawan, dekat sini, jam 4 petang, kelmarin.

Ketua Polis Daerah Keningau Deputi Superintendan (DSP) Zahari Mohamed, berkata mangsa dikenali Jainol Wot 45, cedera parah dihantar ke Hospital Keningau dan disahkan meninggal dunia pada jam 7.20 malam.
Katanya, hasil bedah siasat pihak hospital mendapati ada lima kesan tembakan pada bahagian paha kanan, paha kiri, kemaluan dan perut mangsa.

Beliau berkata, ketika kejadian mangsa keluar memburu bersama seorang lagi adik iparnya dan pada masa sama sepupunya dan suspek turut memburu di hutan sama.

“Suspek dipercayai melepaskan satu das tembakan kerana menyangka abang iparnya seekor **** hutan menyebabkan mangsa cedera parah,” katanya di pejabat Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) daerah, semalam.

Zahari berkata, siasatan turut mendapati suspek menggunakan senjata api buatan sendiri dikenali ‘bakakuk’.

Katanya, polis menahan suspek bersama dua rakannya berusia 25 dan 27 tahun untuk siasatan lanjut.

INFO;BERITA HARIAN
 
Sponsored Post

Syedz

CG Top Poster Club
Joined
Dec 23, 2008
Messages
21,979
Reaction score
109
Points
128
tu la kalo pi memburu, kita kena sentiasa dok di belakang penembak..
kenkadang 'org' kat situ yg transform penglihatan kita,
tu yg nampak kawan tu seolah-olah menatang, byk dah kes cam ni terjadi..
 

zeal_tech

Super Active Member
Paid Membership
Joined
Aug 23, 2008
Messages
7,890
Reaction score
11
Points
65
bhaya tol....dah le pakai senapang apa sume...
kalu pakai lastik ke...caplok ke...leh tahan lg...
 

khairulkaya

Fun Poster
Joined
Dec 9, 2006
Messages
619
Reaction score
0
Points
10
tu la kalo pi memburu, kita kena sentiasa dok di belakang penembak..
kenkadang 'org' kat situ yg transform penglihatan kita,
tu yg nampak kawan tu seolah-olah menatang, byk dah kes cam ni terjadi..

tul bro setuju... kalau pi memburu pun xleh ramai2... 2 org cukup...
pastuh jgn berpecah... jgn sorang pi sana sorang pi sini...
dan2 tertembak...
gerak2 sama... sebelah menyebelah... sorang cover kanan sorang cover kiri...
sorang cover depan... sorang cover belakang...
 

akanopiat

Permanently Banned -, Spamming in Private Message
Joined
Jan 1, 2009
Messages
1,677
Reaction score
64
Points
30
diorang lain lain group ni... tak menyangke ada orang lain berburu kat situ..
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
erm.kan dah digolapkan mata.masok utan camni bahye.
 

JACK88

Active Member
Joined
Aug 18, 2010
Messages
2,318
Reaction score
21
Points
25
dasyat sampai 5 das mengena... penembak tegar ni...:-?

Tu peluru yg ada 9 biji utk senapang patah tu bro.. memang maut jawabnya.. biasanya haiwan besar je guna peluru tu, cm vavi hutan, beruang ke.. Saiz peluru dalam kelonsong tu ada 9 biji agak besau, mmg la parah, rusa sebesar lembu pun kong kalau kena..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register