Lelaki Berbulu Dada Lebih Romantik? Apa Komen Anda?

CG Sponsors




Talib Ali

Active Member
Joined
Nov 22, 2008
Messages
1,304
Reaction score
114
Points
33
Adakah ini benar atau kebetulan?
Dunia ini terbahagi kepada

Wajah Monggol - Cina, Melayu,Japan kamboja etc

Wajah petak -India, arabic,afrika etc

Wajah English & latin - Euro, amerika, russia etc

Dan dikatakan lelaki berbulu dada lebih romantik?

Thanks
 
Sponsored Post

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
tah la......xpenah berkwn ngn llki berbulu dada nih.......

 

pulze

Fun Poster
Joined
Oct 7, 2008
Messages
692
Reaction score
0
Points
10
tak kot..aku xde bulu pun kat DADA..romantik jer..:">
 

Talib Ali

Active Member
Joined
Nov 22, 2008
Messages
1,304
Reaction score
114
Points
33
he he.. confirm ke bro?


thanks
Talib Ali
 

pulze

Fun Poster
Joined
Oct 7, 2008
Messages
692
Reaction score
0
Points
10
confirm...aku baru je tanya bini aku:D
 

Talib Ali

Active Member
Joined
Nov 22, 2008
Messages
1,304
Reaction score
114
Points
33
Ok la tu. bertuah bini hang...

thanks
 

kelempap

Active Member
Joined
Sep 21, 2007
Messages
1,825
Reaction score
39
Points
30
aku ade bulu ade ala2 kiut bukan yg mcm org hindustan tu ..tu dah mcm mon**t...tp mmg byk pompuan suka usha klu aku bukak button atas..tak tipu punya ni..dan mmg pompuan ckp aku romantik..rockksss
 

Talib Ali

Active Member
Joined
Nov 22, 2008
Messages
1,304
Reaction score
114
Points
33
Class la lu bro.. Macam ini boleh lah masuk pertandingan lelaki paling seksi kat carigold nie.. pihak wanita setuju??
 

xzoss

Active Member
Joined
Aug 28, 2008
Messages
1,218
Reaction score
35
Points
30
Aku mmg berbulu dada (sket jekla).. tapi aku malas nak romantik ngan bini aku.. bila aku romantik... dia naik tocang lak..ngada2 lebih.. suruh picit kakilah..picit kepala lah... picit jerawatlah.. massage lah..aarghh stress aku pun aku tak abih layan...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register