BTC USD 37,317.6 Gold USD 1,797.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Lega.................tak tension lagi,

ziana

Fun Poster
Joined
Oct 24, 2007
Messages
130
Reaction score
0
Points
10
Aura Harmony
auraharmony.jpg


Pengalaman sendiri untuk menghilangkan rasa tension:

Setiap kali mandi saya masukkan 3 titis Aura harmony ke dalam baldi air mandian. Biarkan air paip sentiasa mengalir untuk tujuan mengecas tenaga elektromagnet. Sebelum mandi berniatlah. Kajian menunjukkan molekul air terbentuk mengikut apa yang diniatkan. Mandi mula dari kaki untuk tujuan mengeluarkan panas di dalam badan . Lepas tu mandi macam biasa. Gelombang aura ni boleh tahan selama 30 minit. Dalam masa 30 minit, ahli keluarga lain boleh guna air mandian ni dengan niat sendiri.

Lepas mandi saya rasa lega dan diri rasa lebih yakin lagi seolah-olah tiada masalah yang dihadapi.

Lagi satu, berniaga ni muka selalu nak berseri. Jadi sebelum berbedak, saya sapukan pada keseluruhan bahagian muka dengan air yg dititiskan aura harmony . Ini akan mengaktifkan sel2 yang mati serta liang roma untuk memberi lebih oksigen bagi menaikan seri wajah serta awet muda.

Sesiapa yang berminat nak cuba, boleh PM saya. Terimakasih.

Harga
SM RM69.00
SS RM79.00

Postage free.
 
Last edited:
Sponsored Post

ziana

Fun Poster
Joined
Oct 24, 2007
Messages
130
Reaction score
0
Points
10
Baik utk sakit kepala

Kalau sakit kepala, titiskan aura harmony ke dalam mangkuk berisi ais ketul. Gaulkan dan sapu ke kepala. Urut2 sikit. Sakit kepala pun hilang.
 

ziana

Fun Poster
Joined
Oct 24, 2007
Messages
130
Reaction score
0
Points
10
Sesiapa yang nak pergi interview, titiskan satu titis ke dalam tekak dan niat supaya interviewer faham apa yang kita cakap. Insya Allah...berjaya.
 

ziana

Fun Poster
Joined
Oct 24, 2007
Messages
130
Reaction score
0
Points
10
Sesiapa yang nak pergi interview, titiskan satu titis AH ke dalam tekak dan niat supaya interviewer faham apa yang kita cakap. Insya Allah...berjaya dlm interview..
 

ziana

Fun Poster
Joined
Oct 24, 2007
Messages
130
Reaction score
0
Points
10
Seri pengantin

Bagi yang nak naik pelamin tak lama lagi, amalkan mandian aura harmony. Insya Allah naik seri pengantin.
 

hafis_81

Super Active Member
Joined
Feb 15, 2008
Messages
6,386
Reaction score
32
Points
70
sama mcm aura seri la ni...nama je lain kot.
 

ziana

Fun Poster
Joined
Oct 24, 2007
Messages
130
Reaction score
0
Points
10
Keistimewaan aura harmoni

Kelebihan aura harmony - Aura Harmony mempunyai semua frekuensi gelombang tujuh warna pelangi yang diperlukan manusia dari hujung rambut hingga hujung kaki.“Ia selamat digunakan untuk semua. Daripada bayi hinggalah warga emas, semua boleh menggunakannya tanpa kesan sampingan.
 

ziana

Fun Poster
Joined
Oct 24, 2007
Messages
130
Reaction score
0
Points
10
Kotak dia bentuk piramid

Ada sesiapa tahu mengapa kotak Aura harmony bentuk piramid.
 

happymior

Active+ Member
Joined
Jul 13, 2008
Messages
3,211
Reaction score
1
Points
25
Sesiapa yang nak pergi interview, titiskan satu titis AH ke dalam tekak dan niat supaya interviewer faham apa yang kita cakap. Insya Allah...berjaya dlm interview..

bole telan ke/:eek::eek:
 

ziana

Fun Poster
Joined
Oct 24, 2007
Messages
130
Reaction score
0
Points
10
Akak sendiri pernah cuba. Cara ini disyorkan oleh pengasasnya semasa kami menghadiri bengkelnya.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register