BTC USD 44,696.1 Gold USD 1,746.53
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Le Ga® - Penyegar Serbaguna Aromaterapi

misscordelia

CG Top Poster Club
Joined
May 26, 2008
Messages
30,420
Reaction score
62
Points
120
Welcome to Misscordelia's Store

Untuk maklumat lanjut/pembelian, sila hubungi:

Misscordelia (Arianti Mohd Azahari)
Tel: 012 - 356 2821
Email: [email protected]
YM: arianti_76


Pembayaran boleh dibuat melalui:
logo_maybank2u.gif

Account no: 1647 800 283 97


CIMBClicks-logo2.jpg

Account no: 1304 0044 363 522


PERHATIAN:
Selepas membuat pembayaran, sila maklumkan produk yang anda beli dan jumlah pembayaran. SMS atau email nama dan alamat penuh anda dengan segera. Pemberitahuan pembayaran melalui email hendaklah dikepilkan sekali dengan bukti pembayaran. Produk akan dipos setelah pembayaran dibuat.
 
Sponsored Post

misscordelia

CG Top Poster Club
Joined
May 26, 2008
Messages
30,420
Reaction score
62
Points
120
Penemuan Baru!

Le Ga® - Penyegar Serbaguna Aromaterapi


image2.gif


Penyegar Serbaguna ini dirumus berasaskan sumber alam semulajadi untuk menyegarkan mereka yang mengalami gatal tekak, batuk ringan, hidung tersumbat akibat selesema, letih minda dan sakit kepala.

Le Ga® dirumus daripada campuran minyak aromatheraphy yang mengandungi :
  • Helianthus Annuus
  • Mentha Plperita
  • Eucalyptus Globulus Leaf Oil
  • Spike Levender Oil
  • Myristica Fragrans
  • Lavandula Latifolia
  • Augustidolia dan Menthol

Kaedah menggunakan Le Ga® :

  • Gatal Tekak dan Batuk Ringan - sapukan pada leher.
  • Hidung Tersumbat akibat Selesema - sapukan pada hidung dan leher.
  • Letih, Mual dan Sakit Kepala - sapukan pada hidung dan tepi kepala
  • Letih dan Mengantuk ketika memandu - sapukan pada tapak tangan dan sedut baunya dalam2.

Le Ga® telah mendapat pengiktirafan berikut :

imp.gif


  • Produk boleh dihantar kemana sahaja dalam Malaysia.
  • Produk ini produk kosmetik dan untuk kegunaan luar sahaja.
  • AProduk dijamin halalan toyyiba dan mendapat pengiktirafan IMP-Islamic Manufacturing Practise.

Le Ga® :

  • Adalah produk yang berasaskan alam semulajadi dan herba, termasuk bauan Lavender. Jadi kepada sesiapa yang was-was tentang status halal produk ini anda tak perlu risau.
  • Le Ga® adalah sesuai untuk semua peringkat umur, juga kepada bayi. Kalau baby demam atau selsema dan batuk boleh la sapukan sedikit sahaja minyak ini dan insyaallah dia akan diam dan berhenti menangis.
  • Bagi orang dewasa boleh disapu ke semua bahagian badan. Jangan risau. Tapi bagi mereka yang berkulit sensitif perlu berhati2. Cuba dulu sikit kalau tak ada kesan sensitif bolehla guna.
  • Pengiktirafan IMP - Islamic Manufacturing Practise.

RM13

(tidak termasuk kos pos)
 

misscordelia

CG Top Poster Club
Joined
May 26, 2008
Messages
30,420
Reaction score
62
Points
120
FAQ

penyegar ni jenis cecair ke minyak ek..agak2 klu sbotol tu brapa lama bleh guna?

Minyak Aromaterapi, jenis minyak yg ada bauan lavender. Kalau guna tu atas kekerapan. Kalau guna hari2 tu cepat la abis, ye tak? Jawapan pada soalan tu kan, saya guna tiap2 hari. dalam 2 ke 3 minggu dah nak abis. Itupun xkerap sangat la. Pernah tengok minyak wangi yg dalam botol sapu tu tak? Yang rm5 sebotol tu. Saiznya sama la..


minyak ni kan..ada tak rasa or bau berangin??
slain dr bau lavendar tu..

memang ada. Kalau akak tengok balik ramuan dia yg ada kat atas tu dia ada menthol. Maksudnya dia ada berangin skit la, macam manapun kalau kita gosok kat tangan lama2 hilang la.

Sebenarnya menthol tu banyak memberi rasa segar kat kita kak, dicampur pulak dengan ramuan lain lepas 2-3 minit kita sapu akan rasa segar, batuk atau sakit kepala kurang la. Apa lagi mengantuk. Kita sedut bau di tapak tangan tu dalam2 terus segar.
 
Last edited:

happymior

Active+ Member
Joined
Jul 13, 2008
Messages
3,211
Reaction score
1
Points
25
wahh miss ade produk baru...hoyehhhhhh
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register