LBGT: Reman lelaki didakwa liwat budak 8 tahun dilanjutkan

CG Sponsors




akudotcom

Super Active Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
8,929
Reaction score
1,692
Points
151
Reman lelaki didakwa liwat budak 8 tahun dilanjutkan

Kuala Terengganu: Tempoh tahanan reman tukang mesin rumput yang didakwa meliwat budak lelaki lapan tahun dilanjutkan enam hari lagi bermula esok.

Penolong Pendaftar Mahkamah Majistret/Sesyen Kuala Terengganu, Roszita Md Saad membenarkan lanjutan reman itu bagi membolehkan lelaki berkenaan disiasat mengikut Seksyen 14 (d) Akta Kesalahan-Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-kanak 2017.

Suspek berusia 26 tahun sebelum ini direman tujuh hari sejak 14 Oktober lalu susulan laporan dibuat seorang wanita yang mendakwa anak lelakinya diliwat suspek.

Wanita berusia 40-an mendakwa hanya mengetahui kejadian itu selepas mangsa menceritakan perbuatan suspek yang juga bapa angkatnya pada 13 Oktober lalu ketika mereka berada di rumah di Kuala Nerus.

Mangsa mendakwa suspek yang tinggal serumah dengan mereka melakukan perbuatan terkutuk itu sejak dia berusia enam tahun tetapi tidak bercerita kepada sesiapa kerana takut.

Selain itu, mangsa mendakwa kali terakhir diliwat pada Ogos lalu.
 
Sponsored Post

faeyzul

Active Member
Joined
Feb 2, 2010
Messages
2,127
Reaction score
116
Points
43
penin gk cite ni...

suspek - bapa angkat mangsa (26 tahun) dok serumah
mangsa diliwat sejak umur 6 tahun, skang umur 8 tahun

cmne suspek tinggal serumah?
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
20,804
Reaction score
2,072
Points
201
elok kaki liwat ni pancung terus....setan gondol betul....naya hidup budak ni......kenapalah Malaysia ni terlalu penakut nak bertegas......takat nak cari hikmah tapi org memainkan agama.....apa ke jadahnya....( hehehe ikut skrip pembaca berita tv dulu )
 

iced_coolz

Active Member
Joined
May 18, 2013
Messages
1,078
Reaction score
245
Points
33
untuk golongan gay ni, yg support golongan gay ni, boleh bagi tau tak, ada ke peraturan2 khas utk golongan gay?

- berapa umur yg diboleh kan untuk di liwat? ke takde konsep bawah umur?
- cara macam mana dibolehkn diliwat? paksaan? tanpa kerelaan? suka sama suka? tipu helah? sudah diberi briefing apa yg nak dilakukan?
- untuk gay yg addopt anak, adakah mereka rela anak mereka diliwat? jika ya, bila umur yg sesuai? diliwat oleh siapa?
- ke takde rules, ikut suka, yg penting mereka ni golongan tertindas, gitu?
 

BroAct

Active Member
Joined
Feb 21, 2008
Messages
2,312
Reaction score
87
Points
45
untuk golongan gay ni, yg support golongan gay ni, boleh bagi tau tak, ada ke peraturan2 khas utk golongan gay?

- berapa umur yg diboleh kan untuk di liwat? ke takde konsep bawah umur?
- cara macam mana dibolehkn diliwat? paksaan? tanpa kerelaan? suka sama suka? tipu helah? sudah diberi briefing apa yg nak dilakukan?
- untuk gay yg addopt anak, adakah mereka rela anak mereka diliwat? jika ya, bila umur yg sesuai? diliwat oleh siapa?
- ke takde rules, ikut suka, yg penting mereka ni golongan tertindas, gitu?
bak kata libtards, hanya perlu ada "consent". tak kira umur berapa pun
 

qubs

Super Active Member
Joined
Oct 4, 2010
Messages
9,470
Reaction score
179
Points
73
penin gk cite ni...

suspek - bapa angkat mangsa (26 tahun) dok serumah
mangsa diliwat sejak umur 6 tahun, skang umur 8 tahun

cmne suspek tinggal serumah?
bf mak dia ke 😅
muda btol ank ikan
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,665
Reaction score
21,083
Points
1,671
makna nye umur die 24 dh jd bapa angkat. pebenda punya cite la. mak nye pun
 

nokia3210

Active Member
Joined
Sep 6, 2012
Messages
2,043
Reaction score
245
Points
38
keluarga amerika ke..
bukan muhrin dok serumah..
 

a b c d e f

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
7,528
Reaction score
706
Points
121
Kesian. Semoga budak tu dapat rawatan dan kaunseling. Tak hairan kalau peliwat pun mangsa liwat semasa kanak2.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register