LBGT: Penceramah bebas ditahan disyaki cabul lelaki

CG Sponsors




kopirait

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Apr 18, 2010
Messages
36,271
Reaction score
2,385
Points
206
Ustaz Budak ditangkap sekali lagi

WhatsApp-Image-2020-12-21-at-10.48.54-e1609237440130.jpeg


KOTA BHARU – Polis sekali lagi menahan Ustaz Budak untuk membantu siasatan berhubung laporan yang dibuat oleh bekas pelajarnya melibatkan kes cabul di Balai Polis Penarik, Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Setiu, Terengganu pada Khamis lalu.

Ketua Polis Kelantan, Datuk Shafien Mamat berkata, pengetua sebuah madrasah di Machang itu ditahan sepasukan pegawai dan anggota, Bahagian Siasatan Jenayah, IPD Machang pada pukul 5 petang kelmarin.

Katanya, berdasarkan laporan polis yang dibuat, lelaki berusia 32 tahun itu ditahan kerana disyaki mencabul seorang bekas pelajarnya yang berusia 18 tahun.

“Ustaz terbabit kini ditahan reman sehingga 3 Januari depan untuk siasatan lanjut.

” Siasatan dilakukan mengikut Seksyen 377D Kanun Keseksaan kerana melakukan kelucahan melampau,” katanya ketika dihubungi Kosmo! hari ini.

Kosmo! Online sebelum ini melaporkan, polis menerima laporan berkaitan perbuatan cabul melibatkan Ustaz Budak di Balai Polis Penarik, IPD Setiu kira-kira pukul 4.38 petang kelmarin.

Laporan itu dibuat bekas pelajarnya yang berasal dari Kampung Bandar Permaisuri, Setiu yang mendakwa dia dicabul oleh Ustaz Budak ketika berada di dalam bilik tidur di sebuah rumah di Machang dua tahun lalu.-K! ONLINE

 
Sponsored Post

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
10,393
Reaction score
1,876
Points
201
Akhir zaman ulama pewaris nabi susah nak jumpa..semua ulama su jenis cari mkn & tiga ta :D
 

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
23,194
Reaction score
1,778
Points
206
ustaz ni dah kawin kan? apo komen bini dio ttg hal ni? sedih pulak aku

 

samesame

Active+ Member
Joined
Sep 8, 2011
Messages
2,849
Reaction score
561
Points
71
Aku nak dengar kuliah pun dah cuak sekarang. Ada yg jenis pilih surau, bayar lebih dia dtg, bayar kurang bye bye.
Ngajar cari duit.
 

g-man

Active+ Member
Joined
Jan 16, 2011
Messages
4,786
Reaction score
642
Points
81
Aku nak dengar kuliah pun dah cuak sekarang. Ada yg jenis pilih surau, bayar lebih dia dtg, bayar kurang bye bye.
Ngajar cari duit.
Patutnya tiada bayaran pun utk ceramah, kira pihak masjid bg duit sekadar utk belanja makan,minum dan perjalanan penceramah...
 

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
9,459
Reaction score
1,078
Points
151
Patutnya tiada bayaran pun utk ceramah, kira pihak masjid bg duit sekadar utk belanja makan,minum dan perjalanan penceramah...
Xjgk bro.....kena fhm setengah ustaz dia kerja penceramah tu sumber pendapatan dia....lain kerja dia xbuat....
 

kopirait

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Apr 18, 2010
Messages
36,271
Reaction score
2,385
Points
206
Patutnya tiada bayaran pun utk ceramah, kira pihak masjid bg duit sekadar utk belanja makan,minum dan perjalanan penceramah...
benda dah jadi karier tuan.
yelah nak jugak merasa kereta sedap, sofa sedap. nama pun manusia.
 

kopirait

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Apr 18, 2010
Messages
36,271
Reaction score
2,385
Points
206
Akhir zaman ulama pewaris nabi susah nak jumpa..semua ulama su jenis cari mkn & tiga ta :D
benda dah jadi kerjaya.
samalah macam doktor tapi hisap rokok, makan fast food.

tak semestinya dia amalkan sepenuhnya apa yang dia nasihatkan pada orang lain.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register