BTC USD 38,148.1 Gold USD 1,801.94
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lawak Versi 18sx

ghettoriot

Active Member
Joined
Jul 26, 2008
Messages
1,811
Reaction score
1
Points
20
Sepasang pengantin baru sedang bersiap menikmati malam pertama mereka.Pengantin perempuan berkata, “Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang seks. Boleh abang menerangkannya lebih dulu sebelum kita melakukannya?”

“Seks itu senang je., kita ni macam penjara, yang engkau punya tu selnya dan yang abang punya penjahatnya. Di penjara, penjahat harus dimasukkan ke dalam sel,” terang pengantin lelaki. Lalu mereka pun mulai bercumbu mengarungi lautan asmara .

Ketika sudah selesai dan si pengantin lelaki sedang berbaring akan memejamkan mata, si pengantin perempuan berkata, “Bang, penjahatnya terlepas.”

Pengantin lelaki pun mulai lagi memasukkan ‘penjahatnya’. Rupanya si pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama ini ia rasakan. Setiap kali selesai, ia selalu mengatakan bahwa penjahatnya lepas atau melarikan diri, keluar dari selnya.

Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah berkata, “Yang, penjahat yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup.
 
Sponsored Post

sunway

Active Member
Joined
Aug 8, 2007
Messages
1,538
Reaction score
12
Points
25
:eek::)):eek::)):eek::))

tak blh bayang la kalau kena penjara seumur hidup

tapi mcm mana plak kalau kena hukum pancung:eek::eek::eek:

:eek::)):eek::)):eek::))
 

fadel

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
siot sapa yg buat cete nie!!... **** r.......lawak giler !
 

dragger

Super Active Member
Joined
Aug 29, 2008
Messages
8,548
Reaction score
35
Points
70
penjahat yg kena kurung dlm bilik gelap. lembap pulak tu :)
 

ayie85

Fun Poster
Joined
Sep 22, 2008
Messages
359
Reaction score
0
Points
10
hehehe dah lama ni baru masuk sini ke....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register