Lawak trampoline

CG Sponsors




Sponsored Post

theBLOGGERboy

Super Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
wakakakakaka, gila dowh, tuhan bayar cash, tengok sebelum dia naik.. hahaha cam terer...
 

theBLOGGERboy

Super Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
aku tak tau, ape malang nasib laki ni......

mago2 x kena dekat kita....
 

theBLOGGERboy

Super Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
aku tak tau, ape malang nasib laki ni......

mago2 x kena dekat kita....
 

PiChA

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
2,621
Reaction score
3
Points
25
ha ha haaa...penah tengok kat facebook member....
 

saerm

Fun Poster
Joined
Jun 5, 2008
Messages
927
Reaction score
2
Points
25
memang malang giler mamat ni..dah habis nak turun tangga pun boleh jatuh lg..hahahaha
 

aztina

Active Member
Joined
Mar 8, 2010
Messages
1,930
Reaction score
1
Points
25
kakahakahakah..
aku gelak sorang2 ja nih kihkih....
bajet terorrr giler mamat tu hehe
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Jul 1, 2008
Messages
31,337
Reaction score
1,548
Points
201
mamat tu saje je kot
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
cian doh ... byk kali jatuh ni :eek::eek:
 

fotosintesis

Active+ Member
Joined
Dec 11, 2008
Messages
2,505
Reaction score
19
Points
25
alaaa ni geng depa gak ni, saja wat mcm penonton, nak bg persembahan depa menarik je.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register