lawak facebook awek

CG Sponsors




kerunai

CG Top Poster Club
Joined
Sep 2, 2007
Messages
24,973
Reaction score
46
Points
120
member facebook sy, puteri

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000370782451



dia ni kira ok arr..cun la jugak ...dia kena 'kacau' dengan sorang budak laki ni ..antara mesej yg budak ni send..memang aku nk pecah perut baca ..

thanks for da approve..
nk tny ni..
u suke x klu ada budak suruhan?
kira mcm pencacai jgk la..
dia akn ikut segala arahan u...
u leh suruh bwk brg2 shoping u ke..
dtg basuh tandas ke....basuh kete..iron baju..
u leh suruh dia pegi sana sini..
u leh buli dia utk lepaskan tension u ke..
apa2 jela u sruh..
tp dak suruhan ni xtgl dgn u..
u juz pgl dia bila ada keje u nk suruh je.


:eek::eek::)):))
 
Sponsored Post

ignorexx

Super Active Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
9,253
Reaction score
7
Points
65
dia nak jd budak suruhan ko tu, amek ler, hehehhehhe
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
haha .. mcm2 budak fb skrg ni
 

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
128
berapa min gaji.............
 

KIOS

Legendary Member
Joined
Oct 24, 2008
Messages
15,888
Reaction score
93
Points
120
takde pekdah...
 

muhdy

Legendary Member
Joined
May 20, 2010
Messages
11,100
Reaction score
37
Points
120
ayat mcm ada udang disebalik mee goreng mamak jer...
 

tebbaloi

Legendary Member
Joined
Mar 4, 2009
Messages
13,457
Reaction score
444
Points
131
dah takde keja la mamat tuu :)paid
 
Sponsored Post
Top
Log in Register