BTC USD 51,813.7 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Latih Lembu Kencing Di Tandas, Kurangkan Pencemaran

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,687
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,687
Reaction score
16,562
Points
2,376
INOVASI | Latih Lembu Kencing Di Tandas, Kurangkan Pencemaran

Hanya memerlukan 15 hari untuk melatih lembu ke tandas untuk membuang air kecil.

Lebih mengejutkan pasukan saintis ini mendakwa lebih senang untuk melatih haiwan itu berbanding melatih kanak-kanak.

Malah daripada 16 ekor lembu baka Holstein yang dilatih 11 daripadanya kini mampu membuang air kecil di tandas khas yang diberi nama “MooLoo”.
====================

Dapatkan berita terkini, tepat dan sahih dengan ‘SUBSCRIBE’ YouTube Buletin TV3

IKUTI kami di;
Facebook: https://www.facebook.com/BuletinTV3Official/
Twitter: https://twitter.com/BuletinTV3
Instagram: https://www.instagram.com/buletintv3/
Website: https://www.buletintv3.my

#BuletinTV3 #Seantero

 
Sponsored Post

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
657
Points
81
INOVASI | Latih Lembu Kencing Di Tandas, Kurangkan Pencemaran

Hanya memerlukan 15 hari untuk melatih lembu ke tandas untuk membuang air kecil.

Lebih mengejutkan pasukan saintis ini mendakwa lebih senang untuk melatih haiwan itu berbanding melatih kanak-kanak.

Malah daripada 16 ekor lembu baka Holstein yang dilatih 11 daripadanya kini mampu membuang air kecil di tandas khas yang diberi nama “MooLoo”.
====================

Dapatkan berita terkini, tepat dan sahih dengan ‘SUBSCRIBE’ YouTube Buletin TV3

IKUTI kami di;
Facebook: https://www.facebook.com/BuletinTV3Official/
Twitter: https://twitter.com/BuletinTV3
Instagram: https://www.instagram.com/buletintv3/
Website: https://www.buletintv3.my

#BuletinTV3 #Seantero

Lain mcm..biase anjing kucing je.. ni lembu pun bole.. x lame lg ba alif ba ya kot? 😅
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,687
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,687
Reaction score
16,562
Points
2,376
Lain mcm..biase anjing kucing je.. ni lembu pun bole.. x lame lg ba alif ba ya kot? 😅

Patutnya deme train rakyat China tu yang suka kencing merata
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
657
Points
81
Patutnya deme train rakyat China tu yang suka kencing merata
Hehe.. btul dah tu..diaorg ni selamber je.. dpn mata kwn pun penah jd..dlm mall..slamber je bukak sluar anak dia, kencing tepi tong sampah..
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,687
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,687
Reaction score
16,562
Points
2,376
Hehe.. btul dah tu..diaorg ni selamber je.. dpn mata kwn pun penah jd..dlm mall..slamber je bukak sluar anak dia, kencing tepi tong sampah..

Tapi lembu yang dilatihnya 🤦
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
657
Points
81
Mudah nya gitulah nak faham
Haha.. sian lembu.. jd simbolik kpd b o d o.. kalau kita ckp kt member lembu, mesti member tu marah.. 😅
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,687
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,687
Reaction score
16,562
Points
2,376
Haha.. sian lembu.. jd simbolik kpd b o d o.. kalau kita ckp kt member lembu, mesti member tu marah.. 😅

Jadi ni terbalik pulak kan
Lembu pulak pandai kencing kat tandas
 
Sponsored Post
Top
Log in Register