BTC USD 36,538.2 Gold USD 1,798.37
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 Larangan kuliah, ceramah tolak vaksin di Kelantan

paraducks

Junior Member
Joined
Sep 20, 2019
Messages
95
Reaction score
22
Points
21
Geng2 bumirata cepat je dapat tarikh.. dah dapat tarikh liat taknak pegi cucuk pulak, ostad larang katenye. Aku bebulan dah tunggu, status assessment je lagi. Smh
 
Sponsored Post

biomedik2

Super Active Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
5,905
Reaction score
1,871
Points
151
Geng2 bumirata cepat je dapat tarikh.. dah dapat tarikh liat taknak pegi cucuk pulak, ostad larang katenye. Aku bebulan dah tunggu, status assessment je lagi. Smh
Ada jugak kes guna kabel potong line. Kat Perak.
 

biomedik2

Super Active Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
5,905
Reaction score
1,871
Points
151
Ramai potong line. Bawah umur 40s bukan frontliners tapi dapat sama dengan warga emas.
Tu mrmang salah staf yang handle kat ppv tu. Harap ada tindakan la. Aku takleh kata apa. Mmg salah sendiri. Jenis bagi kat sedara mara dulu la tu agaknya.
 

azham

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
6,181
Reaction score
1,544
Points
156
Tu mrmang salah staf yang handle kat ppv tu. Harap ada tindakan la. Aku takleh kata apa. Mmg salah sendiri. Jenis bagi kat sedara mara dulu la tu agaknya.
Saya nampak sendiri tuan semasa menghantar orang tua saya ke PPV.
Saya cuba bertanya tapi mereka tak buka mulut.
 

biomedik2

Super Active Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
5,905
Reaction score
1,871
Points
151
Saya nampak sendiri tuan semasa menghantar orang tua saya ke PPV.
Saya cuba bertanya tapi mereka tak buka mulut.
CPRC tak mampu nak pantau semua ni. Harap ada tindakan. Ni salah individu tu sendiri ( staf) takde integriti.
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,509
Reaction score
2,574
Points
201
Tiada jaminan vaksin akan selesaikan covid ~ ulamak ustaz dusuki
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register