Larangan ditarik, kakitangan awam Melaka boleh lawat Kelantan

CG Sponsors




abahmu

Legendary Member
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,951
Reaction score
124
Points
123
Larangan ditarik, kakitangan awam Melaka boleh lawat Kelantan

KOTA BAHARU: Kerajaan Negeri Melaka hari ini menarik balik arahan yang dikeluarkan April 2000 yang melarang semua kakitangan agensi kerajaan negeri itu mengadakan lawatan rasmi ke Kelantan.

Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam ketika mengumumkan perkara itu berkata, larangan itu ditarik balik berikutan beliau berpuas hati dengan sikap pemimpin PAS yang tidak lagi menuduh anggota Umno sebagai tidak Islam.

"Bermula hari ini agensi kerajaan negeri Melaka boleh mengadakan lawatan rasmi ke Kelantan tanpa sebarang masalah dan berpuas hati tidak ada lagi kenyataan orang Umno tidak Islam.

"Bukan itu sahaja Ketua Menteri Melaka sendiri telah datang ke sini hari ini, sebelum ini ada kita ada datang tetapi bukan atas nama kerajaan negeri tetapi parti," katanya ketika berucap pada majlis pelancaran Promosi Pelancongan Negeri Melaka di sini, hari ini.

Pada April 2000, Mohd Ali mengeluarkan arahan semua kakitangan agensi kerajaan negeri Melaka dilarang mengadakan lawatan rasmi ke Kelantan berikutan isu kafir mengkafir ketika itu. BERNAMA

p/s aku x penah jumpe ketua menteri yg paling stupid di malaysia ni...kepala otak dia duduk kat lutut kot :)):)):))
 
Sponsored Post

endingman86

Legendary Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
11,492
Reaction score
61
Points
120
waa..arahan tu mase aku budak lagi...patutler aku x tau...huhuhu
 

belakepare

Active+ Member
Joined
Apr 19, 2008
Messages
2,912
Reaction score
40
Points
30
alah nak amik hati la tu tahun depan kena turun la tu ganti org lain
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
28,883
Reaction score
1,023
Points
201
bengong22222 menteri ni.... islam la sangat .. islam kt mycard jer la
 

Lynn_81

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
x matang langsung,

camana leh jadi wakil rakyat yer?

ketua menteri plak tuh~X(~X(
 

Shukz Isma

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 6, 2007
Messages
5,511
Reaction score
15
Points
70
ali rustam mcm sireh
 

mybizme

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
Ali Rustam punye tindakan mcm budak2 kecik.tak macho lansung.konon nak boikot kelantan, tp Kelantan tak bankrup juga.last2 malu sendirik.
 

ali.kimia007

Active Member
Joined
Dec 16, 2007
Messages
1,310
Reaction score
26
Points
30
kau orang tak payah heran la...macam ni la kebanyakan perangai PUAKA2 UMNO ni............
 

Yajmi

Fun Poster
Joined
Nov 5, 2008
Messages
300
Reaction score
2
Points
15
mmg ali rustam nie xpandai pun :)):)):)) mcm budak2 sek rendah pangai eh :)):)):)) dia ni kan yg kantoi bwk 2juta kat mn tah aku pun lupa...kena tahan pastu ckp tak tahu baca bahasa inggeris tu psal tak tahu tak bleh bwk 2juta...menteri tak tahu bahasa inggeris tu adoiiiii aiiiii lawak2 :)):)):))
 

xoxo

Active Member
Joined
May 29, 2008
Messages
1,262
Reaction score
0
Points
20
hahahaha..aduiiiiii..da tgk la bg DATOK dkt sape??!!xde kena mengena pon..

wakakakakakkkakak..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register