BTC USD 47,644.7 Gold USD 1,757.28
Time now: Jun 1, 12:00 AM

laptop HP- nak install XP

abbas

Fun Poster
Joined
Dec 11, 2005
Messages
617
Reaction score
28
Points
20
kwn2 nak mintak tlg skit nie- laptop HP aku pakai vista skrg nak install xp xleh pulak sebab laptop nie pakai sata hardisk,so sape tahu mcm mane nak install xp,tq:)
 
Sponsored Post

akecema

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2007
Messages
22,728
Reaction score
2,701
Points
206
kene install mcm2 la
aku ader CD XP yg ader sata drive
aku buat aritu
ko nak dl iso ke nak cd
tp.. mcm mane aku nak upload pulak
zzzz
 

abbas

Fun Poster
Joined
Dec 11, 2005
Messages
617
Reaction score
28
Points
20
kene install mcm2 la
aku ader CD XP yg ader sata drive
aku buat aritu
ko nak dl iso ke nak cd
tp.. mcm mane aku nak upload pulak
zzzz

aduiii mcm mane nie:(:)(:)((
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
kene install mcm2 la
aku ader CD XP yg ader sata drive
aku buat aritu
ko nak dl iso ke nak cd
tp.. mcm mane aku nak upload pulak
zzzz

kasi pinjam la kat sahabat kita tu....:">:">:">
 

zulco

Active+ Member
Joined
Jun 7, 2008
Messages
3,245
Reaction score
33
Points
40
ada satu gie bro
try disable SATA Narrative mode dalam BIOS
ko restarted laptop & gie kat bios setting. Check disk utility kalo x silap (kalo silap ko cari 1 persatu sampai jumpa SATA narrative mode then ko disable kan. sebelum restarted balik masukkan CD Windows Driver.
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,111
Reaction score
690
Points
166
caman? dah setel belum ni?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register