Laporan polis dibuat dakwaan 'menteri ingkar kuarantin'

CG Sponsors




kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
35,311
Reaction score
2,158
Points
206
tu la ya Tuhan, kenapa lahai
yg sorang tu degilnyaaa tak nak pakai mask, yg sorang ni gi back up entah apa apa

tn kopirait, rasanya ada jugak kan rakyat marhaen kena saman rm1k sebab tak pakai mask
ye betul.
pakai mask tak betul pun kena 1k.

badigol ni tak pakai langsung. patut kena 2k.
 
Sponsored Post

akudotcom

Super Active Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
8,918
Reaction score
1,691
Points
151
Takpe la mintiri byk duit
Dia bole tolak gaji :D

elok kita aje pakai topeng
Byk mata2 ni
Diorg snap gambar dulu
Kemudian baru tangkap
Terbang seribu oiii
Epf pun yilekkk ni
 

Luke

Super Active Member
Joined
Sep 20, 2007
Messages
5,217
Reaction score
608
Points
121
A5BD67BA-F117-4EE4-BDC0-DD9DA96C252B.jpeg

...............
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Jun 3, 2013
Messages
70,847
Reaction score
11,088
Points
1,906
Ulasan Apek Cina

2m ·

Tak kira Menteri ke, YB ke , Kalau tak patuhi SOP rakyat akan marah .
Satu hari tunjuk orang, 4 jari tunjuk diri .
Cis

1604365028945.png
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Jun 3, 2013
Messages
70,847
Reaction score
11,088
Points
1,906
baguslah, dia menegur org, tapi dia pun buat juga salah tu
dia buat takpa, org lain buat tak boleh
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
8,918
Reaction score
1,691
Points
151
Mungkin diorg tau
Bahawa covid ni takde la teruk spt rakyat sangka

sbb tu mereka bahan kan kita hehe
Kita pula di paksa pakai & saman

bagi depa pakai vaksin dulu la
Trial :D
 

Luke

Super Active Member
Joined
Sep 20, 2007
Messages
5,217
Reaction score
608
Points
121
605F81CB-AD0B-4892-B6EC-CE97358CB045.jpeg

..............
 

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
9,138
Reaction score
950
Points
121
Sama ja ada ex menteri smp boleh jejalan lg....jumpa org ramai, pastu lepak kedai mkn....mls nak ckp sapa
 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
35,311
Reaction score
2,158
Points
206
tak nampak pulak trol adun ketari.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register