BTC USD 32,124.6 Gold USD 1,804.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

LANGGAR SOP, Penganjur Majlis Perkahwinan, Jurugambar Dikompaun

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
303,946
Reaction score
13,543
Points
2,376
LANGGAR SOP | Penganjur Majlis Perkahwinan, Jurugambar Dikompaun

Seorang penganjur majlis perkahwinan dan jurugambar masing-masing dikompaun RM2,000 atas kesalahan melanggar SOP Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Dalam satu kenyataan, Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara, ACP Noorzainy Mohd Noor berkata, pemeriksaan mendapati 19 ahli keluarga termasuk pasangan pengantin dan seorang jurugambar berada dalam sebuah rumah untuk majlis perkahwinan.

‘SUBSCRIBE’ saluran YouTube Buletin TV3 https://bit.ly/3oF4onJ untuk lebih banyak klip berita terkini.

 
Sponsored Post

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,473
Reaction score
2,571
Points
201
Da sama degil mcm kilang langgar sop
Beza kilang tu bantu ekonomi saja
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
303,946
Reaction score
13,543
Points
2,376
Da sama degil mcm kilang langgar sop
Beza kilang tu bantu ekonomi saja

Bantu ekonomi dan juga tambahkan bebanan barisan hadapan
 

azham

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
6,145
Reaction score
1,530
Points
156
Kalau tak kena tangkap hari ni pasti 2,3 hari nanti kena juga.
Mesti ada yang 19 orang tu akan upload kat socmed, kat situ mesti kantoi.
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
303,946
Reaction score
13,543
Points
2,376
Kalau tak kena tangkap hari ni pasti 2,3 hari nanti kena juga.
Mesti ada yang 19 orang tu akan upload kat socmed, kat situ mesti kantoi.

Zaman sekarang nak buat apa²
Jangan lah upload dekat MedSos kalau tak nak kantoi
 

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
28,761
Reaction score
2,102
Points
206
makcik den nikahkan anak no.2 last year lps rayo haji PKPP dapek buek kenduri jamu 1000 org +++

tahun ni last week makcik nikahkan anak no.3 di masjid usj9, yg hadir 10 org ajo termasuk kadi & saksi, pengantin & besan..., den nk poie pun x bleh sbb lockdown

jimat al fulusssssssssssss ekekekkekkeeke
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
303,946
Reaction score
13,543
Points
2,376
makcik den nikahkan anak no.2 last year lps rayo haji PKPP dapek buek kenduri jamu 1000 org +++

tahun ni last week makcik nikahkan anak no.3 di masjid usj9, yg hadir 10 org ajo termasuk kadi & saksi, pengantin & besan..., den nk poie pun x bleh sbb lockdown

jimat al fulusssssssssssss ekekekkekkeeke

Boto dah tu jang
Jimat lanjo time ekonomi tak elok skrg
 

lats840

Active+ Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
2,753
Reaction score
674
Points
81
Ermmmm....
Tu la, lain kali check la ic tu dulu...
Kalo tkde ber bin atau binti kan namo ayah akak lopa...
Tk yah la nak bergambar bagai...

Buek yo majlis kecik2, jimat pun jimat..
Kompaun tk kono.. Dan paling oenting, tkdo la kono sumpah seranah dgn org msia...
Apo pun tk buleh...
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
303,946
Reaction score
13,543
Points
2,376
Ermmmm....
Tu la, lain kali check la ic tu dulu...
Kalo tkde ber bin atau binti kan namo ayah akak lopa...
Tk yah la nak bergambar bagai...

Buek yo majlis kecik2, jimat pun jimat..
Kompaun tk kono.. Dan paling oenting, tkdo la kono sumpah seranah dgn org msia...
Apo pun tk buleh...

Buek kocik² yo
Kawen dkt pejabat agamo
Yang wajib² yo datang
Duit jimat
Kecaman takdo
Risiko kobid pun rendah
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
22,340
Reaction score
3,045
Points
201
makcik den nikahkan anak no.2 last year lps rayo haji PKPP dapek buek kenduri jamu 1000 org +++

tahun ni last week makcik nikahkan anak no.3 di masjid usj9, yg hadir 10 org ajo termasuk kadi & saksi, pengantin & besan..., den nk poie pun x bleh sbb lockdown

jimat al fulusssssssssssss ekekekkekkeeke
kalau pengantin cerdik...duit modal kahwin...buat masuk rumah..semua barang barang dapat beli takde hutang...hehehe
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register