To Sell Lampu Chandeliers....murah murah...

CG Sponsors




azam575

CG Hardcore Club
Joined
Jul 19, 2007
Messages
98,752
Reaction score
829
Points
576
Salam,

hehehehe... aku nak jual lampu chandeliers.... baru dan murah... harga bleh kasi sampai 50% dari harga pasaran sebenar.....

COD area JB dan luar kawasan.... ermmm kena pakai POS EKSPRESS SWASTA ler....

So pada yang berminat bleh PM atau reply jer kat sini.... nanti aku letak gambar dan harganya :D

:)paid

Nie cth LAMPU CHANDELIERS.... buat mereka yang tahu apo kebondo LAMPU nie





yang di atas tu contoh jer.....nanti aku UPLOAD yang real punya :D yang aku JUAL :D

OK... dibawah nie.... antara chandeliers yang aku jual.... yg nie ADIk aku pakai... hehehehe.... umah dia ado 6 lampu chandeliers hehehehe :D




RM 600




RM 800




RM 800

BULEH DISKAUN LAGI HEHEHEHE :D BERGANTUNG UNIT YANG KORANG NAK :D


HP aku : 0137655346

HP aku : 0137655346
 
Last edited:
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
cantik...tapi jenuh nak jaga...habuk payah nak cuci nie
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
lampu tu kristal ke bukan? gas apa dlm tu? hidrogen ke tak?
 

may4ver

Legendary Member
Joined
Jul 17, 2006
Messages
13,700
Reaction score
225
Points
128
updae dgn harga sekali la bro...
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
Minat juga ke?
aku dh mula dongak2 dah kat siling umah aku ni.....tang mana leh letak lagi....:)) :))

tp...konpem boss kata..."takyah...nnt buat sawang"...:)) :))
 

azam575

CG Hardcore Club
Joined
Jul 19, 2007
Messages
98,752
Reaction score
829
Points
576
salam,

hehehehe... ado gak yg berminat nie..... cuma satu jer masalah... hehehe lampu masih dalam kotak... so kalau ado pon cuma gambar keratan rentas hehehehe... tapi takpo... aku try letak esok :D .... tunggu... hehehe

p/s: adik aku dah borong byk gak lampu nie utk rumah baru dia huhuhuhuhuhu
 

azam575

CG Hardcore Club
Joined
Jul 19, 2007
Messages
98,752
Reaction score
829
Points
576
salam,

mari2 lampu chandeliers utk dijual :D ... kompom murah dan puashati :D
 

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
pergh mmg cun2 lampu ni suma tp bp arga?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register