BTC USD 60,054.2 Gold USD 2,411.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lagu Raya Aliff Syukri 2024 dlm pembikinan

Setuju.

Jom boikot dia ni.

Tapi sumpah siyes aku duk Putrajaya pun x pernah nampak la produk2 dherbs tu hahhaah.


Aku pelik musykil dia ni betul ke kaya dari jual produk.


Nak Boikot tapi sama la

Apa benda produk dia pun saya tak pernah beli,... 🤣


Tapi Ingat Rasullullah s.a.w..Munkin


Abu Said al-Khudri RA meriwayatkan bahawa Rasulullah SAW bersabda:

مَنْ رَأَى مِنْكُمْ مُنْكَرًا فَلْيُغَيِّرْهُ بِيَدِهِ، فَإِنْ لَمْ يَسْتَطِعْ فَبِلِسَانِهِ، فَإِنْ لَمْ يَسْتَطِعْ فَبِقَلْبِهِ، وَذَلِكَ أَضْعَفُ الْإِيمَانِ

Maksudnya: “Sesiapa di antara kamu melihat sesuatu kejahatan, maka hendaklah ia mengubahnya dengan tangannya, sekiranya tidak sanggup hendaklah dengan lisannya, dan sekiranya tidak sanggup hendaklah dengan hatinya yang demikian itu (mengingkarkan dengan hati) adalah selemah-lemah iman.”


Dengan HATI lah kot ya...sebab memaang tak pernah guna pun produk dia...:D
 
Sponsored Post

mesti anda memahami art dia kan...

silap2 anda pergi bekerja pakai yg mcm seluar hijau yg joget angkat2 bontot tu....

sebab anda salah sorang yg berjaya memahami dia punya art...

Alamak...
Ada org joget yg pakai sluar hijau ke...
Msti tuan dah tgk kan....
Salah sorg viewer gak la ni...
Hahahhaa...

Den tak tgk lagi....
Rasa berdebu lak mato bilo nak tgk video art berat tu...
🤣🤣🤣🤣
 

Aliff Syukri mohon maaf, padam video lagu raya tak sopan​

April 3, 2024 @ 10:19am


Antara babak video lagu Love Raya yang memaparkan Aliff dan sekumpulan penari berkelakuan aneh dan tidak sopan pada Ramadan.
Antara babak video lagu Love Raya yang memaparkan Aliff dan sekumpulan penari berkelakuan aneh dan tidak sopan pada Ramadan.

KUALA LUMPUR: Usahawan kontroversi, Datuk Seri Aliff Syukri membuat permohonan maaf selepas memuat naik klip video lagu baharu berjudul Love Raya yang memaparkan sekumpulan lelaki berkelakuan aneh dan tidak sopan pada Ramadan

Melalui hantaran video dalam Instagram (IG), semalam, Aliff, 36, turut memohon maaf kepada ibunya yang juga usahawan, Rozita Ibrahim selepas ditegur kerana memuatnaik video tidak sepatutnya pada bulan Ramadan.
"Kepada mak saya (Rozita) dan semua netizen yang melihat video, saya minta maaf daripada hujung rambut sampai hujung kaki.

"Memang saya kecil hati sebab sudah bersusah payah siap keluarkan modal puluhan ribu ringgit untuk penari dan juru video.





"Tapi, netizen tak tengok lagi sudah kecam melampau-lampau dan itu menyebabkan saya sedih," katanya.


Menerusi hantaran video dalam Instagram (IG), Aliff mohon maaf kepada ibunya selepas ditegur muat naik video yang tidak sepatutnya.
Menerusi hantaran video dalam Instagram (IG), Aliff mohon maaf kepada ibunya selepas ditegur muat naik video yang tidak sepatutnya.

Pada masa sama, Aliff memberitahu, dia mengambil keputusan memadam video daripada media sosial miliknya.
"Saya tak nak bersedih atau marah. Saya salahkan diri sendiri.

"Saya sudah padam video itu. Padahal orang luar lagi banyak buat benda pelik-pelik," katanya.

Minta maaf pun x ikhlas.

Dah tiba masa kasi dia rasa hidup susah.

Kemonn rakyat Malaysia.
 
19 tahun CariGold tunggu utk rakyat Malaysia betul betul educate dgn cara menggunakan internet dengan betul. Dan lebih kurang 14 tahun sejak popularity FB mencanak naik dan Friendster terus kaput. Barulah nampak kali ini rakyat Malaysia betul betul educated dengan penggunaan internet dan sosial media (kecuali pyramid scheme)
 
Alamak...
Ada org joget yg pakai sluar hijau ke...
Msti tuan dah tgk kan....
Salah sorg viewer gak la ni...
Hahahhaa...

Den tak tgk lagi....
Rasa berdebu lak mato bilo nak tgk video art berat tu...
🤣🤣🤣🤣
Rasa berdebu mata tu sebab tengok dgn mata hati...

Mana tau kot2 berminat dgn yg baju hijau sebab fesyen trending 😂
 
Last edited:
Setuju.

Jom boikot dia ni.

Tapi sumpah siyes aku duk Putrajaya pun x pernah nampak la produk2 dherbs tu hahhaah.


Aku pelik musykil dia ni betul ke kaya dari jual produk.
betul, tapi dulu. zaman2 melayu x pandai buat bisnes melalui OEM. dia dah pulun sekali dgn kakton. tak heran lah sbb mak dia sendiri jutawan kosmetik. senang je nak naik.

skrg? x payah buat apa2 pun. dari sumber terdekat, busuk2 pun harta dia ada RM500 juta. setengah bilion.

kenapa dia asyik cari publisiti walaupun dah kaya raya? itu yg saya cakap tadi. pakar psikologi kena buat kajian. hahaha...
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register