Lagu Memanggil Pontianak

CG Sponsors




oldskoolrocka

Legendary Member
Joined
Apr 14, 2008
Messages
18,293
Reaction score
510
Points
161
http://www.youtube.com/watch?v=AHneCdHGhuU&feature=player_embedded#!



PostPosted: Sat Sep 04, 2010 3:43 pm Post subject: Lagu Memanggil Pontianak Reply with quote



lagu LINGSIR WENGI ni merupakan lagu JAWA yang mana dipercayai oleh masyarakat sane merupakan lagu untuk memanggil miss pontianak/KUNTILANAK....

kalau nak ikutkan lirik dia menurut orang JAWA sendiri xder lah bermaksud bentuk pemanggilan atau pemujaan roh2 tapi aku sendiri xtau kenape masyarakat JAWA kat indon sane mengelar ni lagu pemanggil pontianak/KUNTILANAK..


dan dengar cite lagu ni muajarab didengar sorang2 or berdua,, cume aku sarankan bagi yang berani jer dan aku xnak menganggung segala apa2 yang berlaku dan tidak akan bertanggung jawab kalau sekiranya ada gangguan2 yang terjadi diantara korang semua,, sebab aku dah menginggatkan dari awal sebab ni bagi siape2 yang berani n brave jer.....

amacam...anda berani?hehe:))
 
Sponsored Post

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
seram doh ... tak berani nak dgr :p
 

anakmalaya

Active+ Member
Joined
Oct 1, 2009
Messages
3,633
Reaction score
47
Points
30
tak paham aku.. mcm dlm cite P.Ramlee... Nyanisong matakaji smarnyilem.. hahahahaha
 

benoxidaze

Fun Poster
Joined
Jun 30, 2010
Messages
186
Reaction score
0
Points
10
lagu justin bieber leh panggil kak pon gak ker?? heheh
 

TITANIUM

Super Active Member
Joined
Feb 25, 2008
Messages
6,365
Reaction score
13
Points
65
yeah....i know u want me....coz i want ya...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register