lagu long hua versi malay

CG Sponsors




maslinkcc

Fun Poster
Joined
Mar 29, 2008
Messages
707
Reaction score
13
Points
15
best gak lah lagu ni


http://www.youtube.com/watch?v=l6cEqPeJjd8


yg ni versi asal.singer ni asal dari malaysia tapi berhijrah ke taiwan dan jadi penyanyi kat sana.sapa nama dia aku lupa, dah lama dah

http://www.youtube.com/watch?v=lK8a7FMQFWM


aku ngan member2 kat cc dulu pernah hafal lagu ni walau pon tak paham.kalo korang dgr diorg nanyi sebijik mcm cina. aku pernah send video clip ni kat member aku di sweden.ada org translate lagu ni untuk dia.bila dia dengar lagu ni terus dia nangis.aku tengok berkali2 tak nangis2 jugak.mungkin tak paham kot.ni dah ada versi melayu harap2 leh paham dgn mendalam ler

ps : member aku kat sweden tu cakap lagu ni tajuk dia dalam bahasa inggeris "fairy tales"
 
Sponsored Post

king_diamond

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Sep 3, 2008
Messages
10,160
Reaction score
359
Points
131
pas hafal lagu ni, cuba sedara hafal plak asma ulhusna, nama-nama rasul 25, marhaban ke tak pun lagu selimut putih (al-mizan)....kalau dah hafal, ajar plak kat adik-adik sedara hafal, insyaallah lebih best dan boleh mengalirkan airmata keinsafan :D

p.s ~ jangan marah tuan tanah.....saya bergurau tapi benda betul ni....:D
 

Genesis

Fun Poster
Joined
Oct 3, 2011
Messages
136
Reaction score
0
Points
10
pas hafal lagu ni, cuba sedara hafal plak asma ulhusna, nama-nama rasul 25, marhaban ke tak pun lagu selimut putih (al-mizan)....kalau dah hafal, ajar plak kat adik-adik sedara hafal, insyaallah lebih best dan boleh mengalirkan airmata keinsafan :D

p.s ~ jangan marah tuan tanah.....saya bergurau tapi benda betul ni....:D
lepas baca gosip-gosip artis kat forum nih, cuba sedara baca al-Quran, baca kitab2,...kalau dah pandai bleh ajar kat forumer2 lain...insyaallah lebih best dan boleh mengalirkan keinsafan :D

p.s ~ jangan marah tuan forum....saya bergurau jer tapi benda betul ni....:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register