Lagak Ngeri Udara Pada 1920-an

CG Sponsors




akeyrasta

Super Active Member
Joined
Nov 25, 2011
Messages
5,940
Reaction score
6
Points
65
skrng pun course safety da banyak.
 
Sponsored Post

PaRaNoRMaL

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Nov 22, 2007
Messages
7,159
Reaction score
82
Points
75
dulu kapal terbang tak macam skang... sangkut kat pokok pon tak meletop... skarang dah terlampau canggih, klau langggar konpirm mletop huhuhu:)):))
 

juweialhaj

Super Active Member
Joined
Apr 1, 2011
Messages
8,521
Reaction score
94
Points
70
sebenarnyaaaa. yg amik gambar tu lg hebat. cuba korang fikirkan setiap gambar tu cameraman ada di mana? lagi2 gambar yg di udara la.
 

juweialhaj

Super Active Member
Joined
Apr 1, 2011
Messages
8,521
Reaction score
94
Points
70
sebenarnyaaaa. yg amik gambar tu lg hebat. cuba korang fikirkan setiap gambar tu cameraman ada di mana? lagi2 gambar yg di udara la.


gambar ni diambil sewaktu kapal terbang berhenti atau di udara :-?:eek::)):eek:
 

Malang Hidupku

Junior Member
Joined
Jan 10, 2012
Messages
73
Reaction score
0
Points
6
Wahh aku setuju yang amik gambor tu lagi hebat, tapi dia bukan bangla kan?
 

kapasele

Fun Poster
Joined
Dec 6, 2011
Messages
602
Reaction score
4
Points
15
nk wat lagak ngeri gini pkai kapal terbang skang mau terputus 2 mamat tu...
 

seether

CG Top Poster Club
Joined
Jul 30, 2010
Messages
28,417
Reaction score
6
Points
311
nk wat lagak ngeri gini pkai kapal terbang skang mau terputus 2 mamat tu...
dulu idea dah ade cume x more inovatif..
testing field pon dah rare..berani..
 

syahays

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2010
Messages
23,433
Reaction score
46
Points
120
perghhh..mmg gempak...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register