KULIAH UAI - Apa kata Mat Said? Apa kata LGE?

CG Sponsors




black_mask

Super Active Member
Joined
Apr 6, 2008
Messages
5,588
Reaction score
529
Points
111


"Saya orang kg Ladang, tp nk ngajar nk beri kuliah di Masjid Ladang sendiri dok boleh, kerajaan negeri dok bagi.tp saya gi pulau pinang ketua menteri lim guan eng kata ustaz bleh pilih nak ngajar masjid mana kerajaan negeri benarkan"
: Ustaz Azhar Idrus ( Original ) malam tadi berucap di Tanjung,Trelar Kebajikan .

#Patut la aku rasa pelik, kenapa ustaz slalu ceramah di surau ladang yg kecik berbanding masjid ladang yg besar tu.

 
Sponsored Post

ohusa

Active Member
Joined
Feb 3, 2010
Messages
1,501
Reaction score
0
Points
20
malang dapat pemimpin macam ni...orang islam tapi tak suka pada islam, jenis apa tah!
 

dhiaperfumes

Banned
Joined
Nov 12, 2009
Messages
41,571
Reaction score
63
Points
120
selalu mengajar perlu dapat kebenaran daripada majlis agama islam negeri kan...
 

poknik

Legendary Member
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,008
Reaction score
281
Points
131
lama dah ni...

UAI buat ceramah kat masjid ladang masa PAS memerintah trg dulu... lepas BN take over, dia kena halau dari masjid tu...

tapi, bagi aku, ada hikmah jugak UAI ni kena halau.. kalo tak, mungkin dia takkan semasyhur skrg..
 

G-Trader

Active+ Member
Joined
Apr 17, 2010
Messages
2,787
Reaction score
6
Points
25
Ce mtk ceramoh kt zoo kijal..rase buleh kot..berat 66 mat said
 

sawang

Active+ Member
Joined
Nov 27, 2007
Messages
4,764
Reaction score
27
Points
30
lama dah ni...

UAI buat ceramah kat masjid ladang masa PAS memerintah trg dulu... lepas BN take over, dia kena halau dari masjid tu...

tapi, bagi aku, ada hikmah jugak UAI ni kena halau.. kalo tak, mungkin dia takkan semasyhur skrg..
Allah Maha Kaya... :)
 

zamreda

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
keris martabatkan islam beb..mana leh suka2 halau penceramah mcm tu..:D :D
 

biisnesman

Active+ Member
Joined
Aug 12, 2010
Messages
3,434
Reaction score
12
Points
25
ni la akibat lebih perjuangkan bangsa dari agama..
 

diaboliq

Active Member
Joined
Feb 28, 2011
Messages
1,580
Reaction score
2
Points
25
ni la akibat lebih perjuangkan bangsa dari agama..
betol tu..
kunon nk bela mlayu...tapi mlayu menjadi layu & merempat dinegara sendiri...50 dah kena kecing....

ini kali lah!!!!
 
Sponsored Post
Top
Log in Register