BTC USD 55,684.4 Gold USD 1,833.82
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Kuku Harimau

griksilver

Freshie
Joined
Jun 2, 2010
Messages
45
Reaction score
0
Points
6
Aku mencari kuku harimau @ gigi harimau @ tengkorak harimau kalau ada.prefer barang2 ori dari harimau hutan..PM aku
 
Sponsored Post

roslanab

Active Member
Joined
Dec 30, 2008
Messages
2,481
Reaction score
23
Points
25
nak buat apa barang2 tu bro?

aku setiap minggu slalu long distance journey.
slalu jugak terserempak dgn bangkai anak harimau
di tepi jalan.
 

Bro_Izantie

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
928
Points
161
arimau cap apa ko nak..belang ker..akar ker..
 

griksilver

Freshie
Joined
Jun 2, 2010
Messages
45
Reaction score
0
Points
6
nak buat apa barang2 tu bro?

aku setiap minggu slalu long distance journey.
slalu jugak terserempak dgn bangkai anak harimau
di tepi jalan.

jauh berjalan tu...next time amik je.pstu PM aku
 

mokhaini

Active+ Member
Joined
Sep 24, 2009
Messages
3,094
Reaction score
13
Points
25
sbun basuh cap harimau boleh tak ... or biskut cap harimau ke .... ha ha ha

aku ada satu kuku harimau ni ..... besar jugak le ... kuku singa pun ada ... kemaluan harimau pun ada ....
 

-RIZUAN-

CG Top Poster Club
Joined
Mar 5, 2008
Messages
20,958
Reaction score
639
Points
161
sbun basuh cap harimau boleh tak ... or biskut cap harimau ke .... ha ha ha

aku ada satu kuku harimau ni ..... besar jugak le ... kuku singa pun ada ... kemaluan harimau pun ada ....

lawak hariamau la ko ni...serius aku tergelak..:eek::eek::eek::eek:
 

griksilver

Freshie
Joined
Jun 2, 2010
Messages
45
Reaction score
0
Points
6
sbun basuh cap harimau boleh tak ... or biskut cap harimau ke .... ha ha ha

aku ada satu kuku harimau ni ..... besar jugak le ... kuku singa pun ada ... kemaluan harimau pun ada ....

nak jual ke kuku harimau tu...bole upload tgk gambar dia
 

roslanab

Active Member
Joined
Dec 30, 2008
Messages
2,481
Reaction score
23
Points
25
jauh berjalan tu...next time amik je.pstu PM aku

okey, set boss.
petang ni perjalanan dlm 188km lagi,
harap2 dapat jumpa bangkai harimau lagi.

p/s: tapi biasanya kalau dah ada niat nak
jumpa bangkai harimau, takkan jumpa lagi tu.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register