Kucing percuma.....kepada yang suka kucing.

CG Sponsors




KLVIPER

Legendary Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,545
Reaction score
476
Points
131
Ok maafkan saya kerana menggunakan ruang ni.

Kisahnya begini. Lebih kurang sebulan lepas saya ada ambil kucing betina kat tepi jalan.
Saya ambil dia bawa balik rumah saya kerana dia sakit dan kurus pada masa tu. Saya kesihan tengok dia maka saya bawalah balik. Saya mandikan dia seminggu sekali dan bagi dia makan Dan sekarang ni dia dah sihat dan berisi. Dia cukup manja dan cerdik.

Saya rasa kucing tu berumur lebih kurang 6 bulan kalau tak silap. Saya nak bawa kucing tu gi clinic nak buat operation supaya saya tak mau dia beranak pinak.

Ok kepada sesiapa yang nak bela dia sila bagi tau saya. Saya tak dapat menjaga dia kerana saya selalu pergi over c sehingga 2 3 bulan. Saya tak sanggup nak buang kucing tu kerana dia sangat friendly dan cerdik. Perangai kucing tu tak macam kucing2 yang lain.
Bunyi kucing tu pun lain Dari kucing2 lain.

Ok siapa sayang kucing Dan nak jaga dia dengan penoh kasih sayang sila bagi tau saya.




 
Last edited:
Sponsored Post

KLVIPER

Legendary Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,545
Reaction score
476
Points
131
Nanti saya letak gambar kucing tu kat sini. Kucing tu berekor panjang bulu dia warna lebih kurang harimau kumbang gitu.
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,140
Reaction score
76
Points
1,020
minat tapi kecing berak yang tak tahan tu
 

azarulez

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2008
Messages
8,347
Reaction score
1,147
Points
151
letak je iklan ni kat dlm thread peminat tegar kucing tu..msti ade yg nak..hehe
 

KLVIPER

Legendary Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,545
Reaction score
476
Points
131
Saya kat taman Tun dr Ismail.
 

DreamCatcher

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2008
Messages
23,772
Reaction score
916
Points
176
Kirim kat sedara mara ke.. :D
Suruh diorang jaga..
 

KLVIPER

Legendary Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,545
Reaction score
476
Points
131
Dia tak berak dalam Rumah. Bila dia berak dia gi keluar Rumah berak kat luar pagar Rumah. Kucing tu pun tak mengiau macam kucing biasa.
 

azarulez

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2008
Messages
8,347
Reaction score
1,147
Points
151
Dia tak berak dalam Rumah. Bila dia berak dia gi keluar Rumah berak kat luar pagar Rumah. Kucing tu pun tak mengiau macam kucing biasa.
abis tu,dia mengiau bunyi camne tu..:-?:p
 

KLVIPER

Legendary Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,545
Reaction score
476
Points
131
.................
 
Last edited:
Sponsored Post
Top
Log in Register