Kucing Berjaya Selamatkan Bayi Daripada Jatuh Tangga

Recommended Brokers


syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
8,905
Reaction score
1,867
Points
141

haha...maknanya, sebenarnya kucing tu rasa geram je....dia saja nk pi gurau2 kasar dgn bayi tu... :D

tapi tu lah......ada hikmah di sebalik tu, hikmahnya bayi tu tak pergi pun kat tangga tu...

Allah hadirkan kucing tu utk pi smackdown bayi tu dan akhirnya bayi tu tak jadi pergi kt tangga...
 
Last edited:
Sponsored Post

Kbyne

Legendary Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
11,833
Reaction score
499
Points
131
Kuching Champion Legend...boleh dia tarik baju,hadang,marah lagi baby tu...terrer👍💪🌹👏🏆...tiap haiwan ada naluri keibuan kasih sayang...👍😍
 

no trade

Super Active Member
Joined
May 16, 2008
Messages
8,129
Reaction score
163
Points
88
laju kucing tu terpa, dia tahu baby tu nak turun ke bawah. terbaik....
 

kiddd2

CG Top Poster Club
Joined
Jun 7, 2011
Messages
21,897
Reaction score
2,349
Points
191
haha..

lepas tgk video panjang, xtau laa kot kebetulan kucing tu selamat kan budak tu ke atau nak main2 ngan budak tu..
 

malrockstar

Super Active Member
Joined
Apr 6, 2011
Messages
8,442
Reaction score
32
Points
70
haha..

lepas tgk video panjang, xtau laa kot kebetulan kucing tu selamat kan budak tu ke atau nak main2 ngan budak tu..
tu la pasal..ape pun kucing tu tetap hero. haha
 

myroadtax.com

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 12, 2014
Messages
25,842
Reaction score
570
Points
161
Kucing ni memang hero. Syabas!

Ada tak video tunjuk baby tu panjat keluar katil bayi?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register