Kuaci ‘halal’ palsu [update: gambar]

CG Sponsors




Sponsored Post

dya87

Fun Poster
Joined
Mar 16, 2011
Messages
501
Reaction score
0
Points
10
gile ahh...!!! nasib dh sgt laaaaame x mkn kauci ni..time sek men dlu sgt suke kot!!! sbb manis...haiyoooooo~
 

moxmeng

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2010
Messages
2,976
Reaction score
8
Points
25
ptut la rase die sdap semacam je...
nsb baik xmkn,sbb was2#:-S#:-S
 

khairuls

Super Active Member
Joined
Sep 20, 2010
Messages
9,212
Reaction score
8
Points
65
cilakak betul..... klu balik kg aku suka gak makan kuaci ni masa drive... hilangkan ngantuk....
lepas ni kena cari benda lain la plak.... memang lahanat la ini kaum....

aku rasa lepas ni baik bagi pegawai kpdn bawak pistol plak...baru ada otak skit tokey2 lahanat ni.:mad:

charcher = :(scam:(scam:(scam:(scam
 

ayeen38

Active+ Member
Joined
Jul 5, 2006
Messages
3,322
Reaction score
2
Points
25
alamak.. dah berapa bnyk aku telan kuaci ni.... :)) pttler sedap.. :))
 

asral

Fun Poster
Joined
Jun 27, 2015
Messages
588
Reaction score
180
Points
23
macam mana cerita pasal kuaci ni... masih ada lagi dekat market.....
 

loneleonine89

Active Member
Joined
Jan 15, 2010
Messages
2,416
Reaction score
7
Points
25
macam mana cerita pasal kuaci ni... masih ada lagi dekat market.....
nasib baik ko g up dow.. celake btol diorang ni.

bab makanan jangan kasi kompromi. mesti kena strict. jangan nk tokok isu politik apatah lagi perkauman yg skg ni selalu di permain.
 

babyblacky

CG Top Poster Club
Joined
Feb 24, 2011
Messages
20,129
Reaction score
211
Points
123
Nie 5 tahun lepasnye thread skarang halal kan?
 

antarakasih

Super Active Member
Joined
Jun 4, 2014
Messages
6,313
Reaction score
63
Points
70
mmg kbnykn jajan ni haram kn,,,cek label pig code
sbgai langkah berhati hati
 
Sponsored Post
Top
Log in Register