BTC USD 50,562.5 Gold USD 1,784.08
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ku Li disaran jumpa Najib

alisha_qistina

Super Active Member
Messages
6,412
Joined
Jun 27, 2008
Messages
6,412
Reaction score
257
Points
81
BALING: Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali berkata, Tengku Razaleigh Hamzah perlu mengelak daripada dipergunakan pihak tertentu berhubung isu tuntutan royalti minyak, sebaliknya berjumpa dengan Datuk Seri Najib Razak bagi mencari penyelesaian terbaik.

Katanya, langkah itu lebih sesuai kerana Ahli Parlimen Gua Musang itu mempunyai pengetahuan yang boleh dikongsi bersama Perdana Menteri berhubung kandungan perjanjian royalti minyak ketika menjawat jawatan Pengerusi Petronas.

“Tengku Razaleigh (Ku Li) boleh berjumpa dengan Perdana Menteri sendiri bagi menyelesaikan isu itu dan tidak membenarkan pihak lain yang ada unsur politik menggunakan beliau.

“Sebagai Ahli Parlimen, beliau wajar berjumpa Perdana Menteri tanpa didesak oleh mana-mana pihak, kerana saya yakin Ku Li mempunyai prinsip untuk membela rakyat Kelantan,” katanya selepas merasmikan Pertubuhan Pribumi Perkasa Negara (Perkasa), semalam.
 
Sponsored Post

otaida00taj

Legendary Member
Messages
10,654
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,654
Reaction score
100
Points
123
amat bagus sekali... harap² dapat berita baik.
 

andangsmile

Fun Poster
Messages
911
Joined
Sep 28, 2008
Messages
911
Reaction score
14
Points
15
ape lah dia ni tu ku li nak buat nak membela hak royalti lah tu kalau jumpa najib nanti najib slow talk ''mcm ni lah ko amik 300juta pastu bercuti ke monggolia sane awek ramai cun cun pasal minyak ni tak yah pening kepale lah '' :)
 

KLVIPER

Legendary Member
Messages
16,741
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,741
Reaction score
563
Points
171
Kuli tu nampak je macam kuli terbuang tapi nah istana putih dia kat jalan lengok golf tu.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register