BTC USD 62,416.9 Gold USD 1,764.85
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ask/Help kt mana nak beli yer?

may4ver

Legendary Member
Joined
Jul 17, 2006
Messages
13,700
Reaction score
225
Points
128
salam...

saya nak tnyalah,
kt mana yang cari gula2 yang dijual secara paket besar2 yer

anak buah saya nak kawin...
kklu beli paket kecik2 macam rugi la plak...
 
Sponsored Post

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,199
Reaction score
94
Points
1,020
cari kat kilang gula la :eek::eek:

try cari kat kedai2 ... mesti ada kot
 

aznor59

Active+ Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
2,668
Reaction score
23
Points
25
beli kat kedai jual keropok...kat melaka tahu lah...

kalo kat melaka beli kat cowboy pun ade...kat Bunga raya pun ade...pilih ajer mana nak..ko nak besar mana...semua jenis gula2 ade...
 

Langit

Junior Member
Joined
Jun 15, 2009
Messages
66
Reaction score
0
Points
6
Kalo kat Kuantan ni, Cowboy dan Eng Hong.. Tmpat laen xtau la plk..
 

theBLOGGERboy

Super Active Member
Joined
Aug 21, 2009
Messages
7,437
Reaction score
30
Points
70
kalau kau dekat kawasan sekitar kl/selayang/rawang/gombak/wangsa maju dah kawasan sekitarnya, ko boleh cari dekat NSK selayang, dekat sini ade satu kedai jual barang2 borong, gula2/coklat/keropok semua ada, mak aku selalu beli dekat sini...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register