Krishnan dipukul kerana bakar gambar Lim Guan eng

CG Sponsors




Peecock

Active Member
Joined
Dec 6, 2007
Messages
1,265
Reaction score
2
Points
25



Penang oh Penang! Malang sungguh nasib Penang sebab diperintah oleh seorang GANGSTER bernama Kalifah Lim Guan Eng, sedih pilu betul aku tengok nasib yang sdang menimpa rakyat Pulau Pinang terutamnya orang Melayu kita.

Banyak blog dari Utara tanah air sudah pun mengutarakan isu bagaimana Melayu Pulau Pinang ditindas, ini bukan lagi rahsia tetapi ramai yang sudah mengetahuinya. tetapi yang paling tragik LiM Guan Eng sekarang ni semakin menggila dan mengganas.

Siapa-siapa yang melawan dengan dia maka dia akan hantar GANGSTER untuk disenyapkan.Contoh terbaru baca kat bawah ni:

Hanya kerana memijak gambar Lim Guan Eng, aktivis demontrasi dihadapan bangunan Dewan Undangan Negeri, S Krishnan Nair, telah diserang dan dicederakan hanya semata2 untuk membalas dendam oleh samseng2 yang tak dikenali.

Mangsa telah menceritakan detik2 cemas peristiwa tersebut yang disifatkannya "amat ganas" memandangkan beliau yang telah berumur diserang oleh 6 lelaki yang lengkap bersenjata tajam.

Krishnan Nair, 46, telah lama berjasa dikawasan penempatannya serta menjawat jawatan naib pengerusi Rukun Tetangga selama sudah hampir 14 tahun. Beliau juga terlibat secara langsung didalam membela isu Kampung Buah Pala yang telah dorobohkan oleh kerajaan negeri DAP P.Pinang.

Beliau yang merupakan aktivis kemasyarakatan dikawasannya mengesyaki perbuatan menyerangnya itu dilakukan oleh mereka2 yang berdendam dengannya sewaktu perhimpunan bantahan terhadap Lim Guan Eng dan juga kerajaan negeri DAP dihadapan bangunan DUN P.Pinang.

Motif serangan juga dapat dikenal pasti kerana penyerang2 yang menyerang Krishnan Nair hanya memfokuskan untuk memotong kaki beliau. Ini menurut mangsa, semestinya isu ini berkaitan dengan perbuatannya memijak gambar Lim Guan Eng.Untuk selanjutnya baca disini...

http://www.parpukari.blogspot.com/

Seingat aku, pemimpin dan pencacai paktan Haram ni, bukan saja pijak malah memaki hamun baik dalam blog atau dalam ceramah terhadap DS Najib dan Datin Seri Rosmah! Tapi takde pulak PM kita hantar orang untuk pergi pukul orang yang mengutuk tu kan?


Hari tu kat Perak si Lim Kit Siang dan sedara-mara komunis dia memijak gambar orang Melayu, takde pulak orang Melayu pergi pukul Lim dan sedara mara komunis dia, tetapi bila Lim Guan Eng kena pijak gambarnya dia hantar GANGSTER Penang untuk pi pukul macha ni. tak gentleman la lu Lim Guan Eng!

Lu adalah seekor manusia yang bangsat wahai LIM GUAN ENG! Lu perintah Penang pakai Gangster. ***** punya bangsat la lu wei! Cakap pakai CAT la, Transparent la, lu belajar pakai lu punya ****** dulu la bangsat!

Khaaiiikkk Ptttuuuiihhh
 
Sponsored Post

Peecock

Active Member
Joined
Dec 6, 2007
Messages
1,265
Reaction score
2
Points
25
itu baru dpt pegang penang..kalau pegang malaysia,tak taula apa nak jadi..PAS sedarlah..
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
dah tunjuk kuat bakar2 gambo.

geng2 tu test la.
 

AILA2002

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2008
Messages
8,094
Reaction score
326
Points
81
apa kes...kepala org melayu kena pijak takdak sapa pun pukui...
 

am2020

Active+ Member
Joined
Nov 1, 2009
Messages
2,731
Reaction score
8
Points
25
Pm mmg tak hantar kaki pukul..tp dia pggl geng fru bertrak2..kasi belasah habis..simbah air asid..sumbat dalam lokap...pastu bubuh dalam i.s.a.....:D
 

zeal_tech

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Aug 23, 2008
Messages
7,888
Reaction score
11
Points
65
Pm mmg tak hantar kaki pukul..tp dia pggl geng fru bertrak2..kasi belasah habis..simbah air asid..sumbat dalam lokap...pastu bubuh dalam i.s.a.....:D
nampak legal skit...:p:p
 
Sponsored Post
Top
Log in Register