BTC USD 65,802.4 Gold USD 1,785.95
Time now: Jun 1, 12:00 AM

korang tengok ni....

Sponsored Post

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,161
Reaction score
49
Points
70
masyaALLAH kesiannya budak tu .. tu sebab aku korban kerja aku .. jadi FTT ni sebab aku tak harap sgt kat pen*****2 cam gini .. lagipun kita kat perantauan takada orang tua .. kalau jumpa ngan aku minah ni memang kena tebas ngan parang bong laa .. :mad::mad::mad:
 

Zulkarnine

Super Active Member
Joined
May 30, 2007
Messages
7,621
Reaction score
163
Points
83
kurang ajar tul la...panas aku tgk..harap org yg amik video ni g belasah minah ni
 

BlackPepper

Active+ Member
Joined
Oct 26, 2009
Messages
4,906
Reaction score
50
Points
30
makaih... ganasnye...mcm binatang dibuatnya... tp relak je bdk tu xnangis pun.. mmg nakal nmpak gayanya...:-?
 

gadgetmall

Super Active Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
7,064
Reaction score
32
Points
70
nauzubillah..
asl kejam sngt siot..
aku rase family die wat smthing kat org gaji tuh..
seram aku tngk
 

gadgetmall

Super Active Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
7,064
Reaction score
32
Points
70
nauzubillah..
asl kejam sngt siot..
aku rase family die wat smthing kat org gaji tuh..
seram aku tngk
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register