BTC USD 50,976.8 Gold USD 1,783.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

korang sanggup kecewa tak???????

Firma

Super Active Member
Messages
5,310
Joined
Mar 9, 2007
Messages
5,310
Reaction score
242
Points
73
salam.....

subuh-subuh ni firma terfikir plak sesuatu:-?
macam mana la klu ni terjadi kat firma ye satu hari nanti.........maybe penah terjadi kat korang juga or bakal kot....:-?:-?

orang kata cinta tak semestinya memiliki....macam mana la ye klu satu hari nanti orang yang firma sayang cintakan orang lain dan bukan firma ye:-?sanggup ke firma lepaskan dia untuk kebahagiaan dia hadapi kekecewaan or jadi cam cite kat lagu cinta 3 segi tu:eek::eek::eek::eek::pish...tak mungkin la gitu:D:D

malas nak fikir sekarang tapi banyak plak persoalan kat hati ni...apapun jodoh di tangan tuhan kan:-?firma cuma harap dia hidup bahagia:)paid:)paidtapi hati ni bercelaru plak.......ntah naper:-?:-?

korang penah hadapi situasi begitu x:-?
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Kecewa apa pulak nie? Banyak nye Bola2 tu...
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Kenapa nie Tuan Tanah.... terjadi kat awak ker?
 

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
adoi...pagi2 dah dengar rintihan....
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
takla......erm....maybe pada masa depan kot:-?:-?:-?

Simptom2 dah nampak ker? Dah boleh predict macam nie :-?:-?:-?
 

viper207

Banned
Messages
5,590
Joined
Nov 12, 2008
Messages
5,590
Reaction score
54
Points
70
oh dengar laa rintihan hati kuuu

di subuh hari :D:D




dah la maleh nak merepk

baik aku sembahyg subuh
 

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
oh dengar laa rintihan hati kuuu

di subuh hari :D:D




dah la maleh nak merepk

baik aku sembahyg subuh

dah masuk waktu ker...kat mana tu....
 

Firma

Super Active Member
Messages
5,310
Joined
Mar 9, 2007
Messages
5,310
Reaction score
242
Points
73
Simptom2 dah nampak ker? Dah boleh predict macam nie :-?:-?:-?

xde simptom2 cuma terfikir je masa depan.....:-?:-?yala....sebagai manusia kita cuma merancang...allah yg menentukan......apapun bleh berlaku:D:D
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
xde simptom2 cuma terfikir je masa depan.....:-?:-?yala....sebagai manusia kita cuma merancang...allah yg menentukan......apapun bleh berlaku:D:D

Ohhh.... Allah SWT dah memanggil Solat nie... Selamat yer Tuan Tanah....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register