BTC USD 23,976.7 Gold USD 1,787.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

ADAKAH ANDA PASTI KLCC MERUPAKAN TARIKAN PELANCONG?


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

Jr_RexX

Junior Member
Messages
91
Joined
Jan 7, 2009
Messages
91
Reaction score
0
Points
6
SEJAK KEBELAKANGAN NI..
GEMPA BUMI SERING BERLAKU DI NEGARA JIRAN..
so.
kebanyakkan bangunan dah roboh.

so saya terfikir2 la bila laa klcc nak runtuh??
n jika klcc runtuh apa akan terjadi kepada malaysia ek??

jika sekarang KLCC menjadi tarikan pelancong..
bagaimana pula jika KLCC dah xder?
adakah PELANCONG asing akan datang??

marilah kita bersama renung2kan.
:)paid:)paid:)paid:)paid


:)cgrock:)cgrock:)cgrock


4%20may%20KLCC-www.jpg
 
Sponsored Post

adar

Super Active Member
Messages
9,027
Paid Membership
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
aku rasa tak patut la. mcm doakan je. kena ingat, seburuk2 klcc tu, ramai pekerja dlm tu org islam.

member2 aku ada yg keje sana.
 

Jr_RexX

Junior Member
Messages
91
Joined
Jan 7, 2009
Messages
91
Reaction score
0
Points
6
ler aku bukan nak mendoakan.
aku pun orang islam.
tapi.
aku cuma nak maju ke hadapan.
skarang nie dah akhir zaman.
soo.
banyak2 la beramal
 

mrafif

Active+ Member
Messages
2,868
Joined
Apr 28, 2006
Messages
2,868
Reaction score
12
Points
25
huih.. dasat tajuk topic nih..
 

chai

Banned
Messages
2,251
Joined
Jan 20, 2008
Messages
2,251
Reaction score
0
Points
20
klu klcc takder..kl tower kan
bukan klcc jer main point pelancong nak dtg msia.
kan banyak tempat2 menarik kat msia ni..
 
Sponsored Post

Top
Log in Register