Others Korang pernah naik ke tak?????

CG Sponsors




Pernah naik pesawat ke tak pernah?


  • Total voters
    0

zassss

Banned
Joined
Apr 15, 2013
Messages
700
Reaction score
25
Points
20
biasa orang tanya sape pernah naik kapal terbang kan...
kali ni aku nak tanya sape yang TAK PERNAH NAIK KAPAL TERBANG..

sbb ape tak pernah naik yk?
mmg tak nak naik ke?
atau belum rezeki dpt naik lagi?

jom sembang
 
Last edited:
Sponsored Post

boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,564
Reaction score
279
Points
131
pernah naik
tapi aku lebih suka naik kete bergerak sana sini
 

boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,564
Reaction score
279
Points
131
klu bole bergerak pegi overseas naik kereta pun best kan..x yah naik pesawat
boleh je,nak tak nak je
hati mau kering #:-S
aku tak sanggup lagi :))
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,690
Reaction score
21,085
Points
1,671
mcm geng mail je ko ni
 

ZURA-SAN

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 14, 2010
Messages
13,037
Reaction score
23
Points
120
Mcm ni soalan ada juga..heh..
 

pecot85

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2009
Messages
27,973
Reaction score
826
Points
161
aku lagi suka bawak kapal terbang dari nai...view very nice
 

zassss

Banned
Joined
Apr 15, 2013
Messages
700
Reaction score
25
Points
20
adoi geng mail pulak kena tuduh..klu aku geng mail admin boleh detect la
 
Sponsored Post
Top
Log in Register