Korang percaya x your six sense??

CG Sponsors




eizlien_82

Active+ Member
Joined
Dec 2, 2008
Messages
3,367
Reaction score
52
Points
30
salam semua warga chatting...

Nak tanya :

korang percaya tak kat six sense korang?? :-?

dalam erti kata lain, ader jenis orang yang dia percaya kalu ader sesuatu yang akan trjadi kalu kening bergerak2 lah, kelopak mata berdenyit la, mulut pun gerak2 la..macam2 lagi lah yang gerak..:D

korang ader tak raser semua nih dan jadi tak sesuatu pekara tak kesah lah baik ker buruk kat korang?

meh jum kita bincang2, sejauh mana kekuatan six sense masyarakat kita ari ini...atau pun dah lapuk tenggelam zaman :-?:-?



:)cgrock :)paid
 
Sponsored Post

little_lily

Legendary Member
Joined
Jun 23, 2008
Messages
14,859
Reaction score
101
Points
123
salam semua warga chatting...

Nak tanya :

korang percaya tak kat six sense korang?? :-?

dalam erti kata lain, ader jenis orang yang dia percaya kalu ader sesuatu yang akan trjadi kalu kening bergerak2 lah, kelopak mata berdenyit la, mulut pun gerak2 la..macam2 lagi lah yang gerak..:D

korang ader tak raser semua nih dan jadi tak sesuatu pekara tak kesah lah baik ker buruk kat korang?

meh jum kita bincang2, sejauh mana kekuatan six sense masyarakat kita ari ini...atau pun dah lapuk tenggelam zaman :-?:-?



:)cgrock :)paid
mestila caya, lily kalo nak buat aper2 tp tiba2 kalo mcm tak sedap ati.. lily takkan teruskan
penah satu kali lily truskan jugak.. huh.. #:-S
 

edu_gen

Active+ Member
Joined
Nov 24, 2008
Messages
3,903
Reaction score
45
Points
30
pcaye...smpai kwn2 aku cakap aku peramal yg baik.haha
 

Adika

Super Active Member
Joined
Jul 25, 2007
Messages
8,726
Reaction score
3
Points
65
mestila caya, lily kalo nak buat aper2 tp tiba2 kalo mcm tak sedap ati.. lily takkan teruskan
penah satu kali lily truskan jugak.. huh.. #:-S
Lily truskn jd apa?:-?
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
mestila caya, lily kalo nak buat aper2 tp tiba2 kalo mcm tak sedap ati.. lily takkan teruskan
penah satu kali lily truskan jugak.. huh.. #:-S
pergh....

nnt ajarkan saya leh kak....:">:">:">:">:">
 

rafina_80

Active+ Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
nak cakap percaya tak jugak..sebab kadg2 betul, kdg2 tak pun...

mungkin kebetulan jer....
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
salam semua warga chatting...

Nak tanya :

korang percaya tak kat six sense korang?? :-?

dalam erti kata lain, ader jenis orang yang dia percaya kalu ader sesuatu yang akan trjadi kalu kening bergerak2 lah, kelopak mata berdenyit la, mulut pun gerak2 la..macam2 lagi lah yang gerak..:D

korang ader tak raser semua nih dan jadi tak sesuatu pekara tak kesah lah baik ker buruk kat korang?

meh jum kita bincang2, sejauh mana kekuatan six sense masyarakat kita ari ini...atau pun dah lapuk tenggelam zaman :-?:-?



:)cgrock :)paid
pergerakan tu bukan ker sebab ada masalah perjalanan darah tak lancar...meh jumpa aku...bukan six sense..six lintah aku boh..selesai...:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register