BTC USD 56,171.3 Gold USD 1,817.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Korang Kenal Marziana Manap

samdol

Freshie
Joined
Dec 26, 2007
Messages
20
Reaction score
5
Points
8
Sapa tau budak ni nama Marziana Manap, Taman Cempaka, Batu Gajah Perak? aku cari dia sebab nak kutip hutang..dia pinjam sana sini lepas tu dia hilangkan diri..:mad:

korang nak nengok gambo dia kat look4marziana dot blogspot dot com
 
Last edited:
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
ramai gak wanita skang scammer erk...

dunia nak terbalik ar..
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
ko ni wat lawak la:eek:
ko ingat sume forumer ni duduk batu gajah ke??:eek:
bg la gambor:D
 

daviddol

Legendary Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
10,420
Reaction score
0
Points
110
ni thread dah jadi mcm jejak kekasih pulak...
hehehe
 

irkuhs Liamsi

Fun Poster
Joined
Dec 16, 2008
Messages
210
Reaction score
5
Points
15
Sapa tau budak ni nama Marziana Manap, Taman Cempaka, Batu Gajah Perak? aku cari dia sebab nak kutip hutang..dia pinjam sana sini lepas tu dia hilangkan diri..:mad:

korang nak nengok gambo dia kat look4marziana dot blogspot dot com

mcm mana boleh terlepas nie,,????siasat
 

Ghost Rider

Super Active Member
Joined
Dec 6, 2008
Messages
7,100
Reaction score
19
Points
65
gambor n nilai utang 2 letak la skali..

kalo ada ganjaran aku ingat lg bagus la kn..:)):))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register