BTC USD 20,234.9 Gold USD 1,719.94
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Kopi Panggung Al-Ambiak

dollarsmagic

Active+ Member
Messages
2,924
Joined
Feb 23, 2007
Messages
2,924
Reaction score
98
Points
30
Dulu2 kawe pernah try, tapi tak berani dah nak try sampai sekarang
 
Sponsored Post

mdsobrie_84

Fun Poster
Messages
698
Joined
May 15, 2011
Messages
698
Reaction score
2
Points
15
kan KKM dah keluarkan senarai kopi yang mengandungi racun merbahaya...dan kopi panggung ni pun termasuk dalam senarai skali...aku ada simpan lg artikel tu sampai sekarang tp duk dlm hp la...
 

alberq

Legendary Member
gem
Messages
11,740
Joined
Apr 7, 2009
Messages
11,740
Reaction score
37
Points
120
sila hentikan...klu nak minum jgk terpulang......ada bahan terlarang sidanafil dan tadafil sbg bahan perangsang..kesan jangka masa pjg
 

mdsobrie_84

Fun Poster
Messages
698
Joined
May 15, 2011
Messages
698
Reaction score
2
Points
15
Dlm paper pun da kuar da...klu nk minum jgk terpulang la, klu badan da rosak nnt jgn nyesal lak :)cgrock
 

dloanman

CG Top Poster Club
gem
Messages
33,249
Joined
Apr 15, 2012
Messages
33,249
Reaction score
2,722
Points
266
Awards
1
sumber -- http://www.bulanpurnama.net/2011/08/senarai-kopi-beracun-di-pasaran.html

Kementerian Kesihatan mengesan 40 jenis minuman segera dijual di pasaran mengandungi bahan beracun dan kimia seperti Sildenafil, Tadalafil, Verdabafil dan Sibutramine yang boleh membawa maut jika diambil tanpa pengawasan doktor.

Kebanyakan produk itu didapati dicampuri bahan racun berjadual yang digunakan sebagai perangsang seks dan bahan pelangsing yang kebanyakannya dibungkus di kilang haram di negara ini.

sumber: Berita Harian

Antara senarai 40 jenis kopi beracun itu adalah:

Candi Gold,
Cafe Abang Yes,
Candy 193,
Extend Up Energy Drink,
Extremen,
Extrewomen,
Goji Guarana,
Goji Guarana Extra,
Goji More,
Goji Yumberry,
Guara Cafe,
HBW Ice Lemon Tea,
Hotton Vitality Candy,
Ie2 O,
King Cappucino,
Knight Cofee.
Kolek Cafe Power Plus,
Kopi Angguk,
Kopi Asmara,
Kopi Bagus AAA,
Kopi Campuran Kedai Kopi Ali Bagus,
Kopi Pahlawan,
Kopi Super Angguk,
Kopi Tenaga Tok Lebai Plus,
Maca Max,
Macagin Ginseng Candy,
Mentalk Candy,
Nexus MXP,
Night Cafe,
Red Energizer Candy For Men,
Royal Beverage Maqrifatun,
Sasanergy Drink,
Trica Jus,
Tri-Max,
True SR,
Vigor Candy,
Vitca-F,
Vitca-M,
Winnie Beauty V1,
XKL Sky Fruit Juice Premix.

Oleh itu, elakkan lah diri anda daripada untuk minum kopi yang tersenarai di atas, kecuali kopi ambiak wakakakaka
 

mdsobrie_84

Fun Poster
Messages
698
Joined
May 15, 2011
Messages
698
Reaction score
2
Points
15
Nie sebahagian senarai kopi yg kuar dlm paper ari tu....
 

Attachments

  • kopi.jpg
    kopi.jpg
    9.9 KB · Views: 78
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register