Koperasi Pemodalan Felda (KPF) Masuk Bursa Saham

CG Sponsors




Sponsored Post

Duit Tepi

Fun Poster
Joined
Dec 24, 2013
Messages
598
Reaction score
31
Points
30
Mcm kpf 2 jugak ni rasanya nanti.. tak ada agm.. bagi interim pada kadar rendah keseluruhan
 

zari83

Active+ Member
Joined
Nov 24, 2011
Messages
2,523
Reaction score
634
Points
81
Mcm kpf 2 jugak ni rasanya nanti.. tak ada agm.. bagi interim pada kadar rendah keseluruhan
kpf dh boleh buka loan kat ahli utk penuhkan kuota rm300k, kalau dpt bg la int 2% je ke..hehe
 

Duit Tepi

Fun Poster
Joined
Dec 24, 2013
Messages
598
Reaction score
31
Points
30
kpf dh boleh buka loan kat ahli utk penuhkan kuota rm300k, kalau dpt bg la int 2% je ke..hehe
2% cost of fund pun tak lepas.. mesti lepas cost of fund + untung.. untung tu akan pulang balik kepada kita dlm bentuk dividen.. cost of fund utk byr gaji staff.. sewa bangunan.. letrik air.. maintenance dan sebagainya
 

zari83

Active+ Member
Joined
Nov 24, 2011
Messages
2,523
Reaction score
634
Points
81
2% cost of fund pun tak lepas.. mesti lepas cost of fund + untung.. untung tu akan pulang balik kepada kita dlm bentuk dividen.. cost of fund utk byr gaji staff.. sewa bangunan.. letrik air.. maintenance dan sebagainya
kalau diorg boleh bg rendah kita amik.. dh tentu ianya diteliti impaknya terlebih dahulu, kalau terbuka hati diorg nk bg mcm tu kira rezeki kita namanya tu, doa2 la manatau makbul, up sikit 3% pun ok lg..hehe.. bg pinjaman mudah mcm malaysia pinjam jepun 0.65% lg terbaik.. haha..
 

Duit Tepi

Fun Poster
Joined
Dec 24, 2013
Messages
598
Reaction score
31
Points
30
kalau diorg boleh bg rendah kita amik.. dh tentu ianya diteliti impaknya terlebih dahulu, kalau terbuka hati diorg nk bg mcm tu kira rezeki kita namanya tu, doa2 la manatau makbul, up sikit 3% pun ok lg..hehe.. bg pinjaman mudah mcm malaysia pinjam jepun 0.65% lg terbaik.. haha..
If they did. Its good to apply.. you can invest in stock which give higher yield
 
Sponsored Post
Top
Log in Register