BTC USD 33,175.2 Gold USD 1,781.74
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Koperal polis tendang perut pengawal keselamatan ditahan

biomedik2

Super Active Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
5,460
Reaction score
1,651
Points
151
Kadang2 boom gate ada masalah teknikal.
Bersabar je lah kalau lewat sikit pun.
Sedangkan TnGo pun kadang2 palang tak naik sebab teknikal.
Tak pernah pulak dengar jurutol kena tendang.
Semua orang tengah panas baran sebab kes wabak dan tak boleh balik kampung.
Kena ingat ni zaman viral. Kena rilek rilek. Aku pun pernah smart tag tak jadi. Cool je. Kena viral naya wei.

Zaman sekarang nak potong queue pun cuak. Viral punye pasal.
 
Sponsored Post

akecema

CG Top Poster Club
Joined
Jan 26, 2007
Messages
21,454
Reaction score
2,133
Points
206
Org skrg ni xde masa nak cepat je bile atas kenderaan
Tapi ade je masa nak turun bergaduh
 

lau_kau

Legendary Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
11,904
Reaction score
1,641
Points
201
Masak la kena cas 506 klau 324 ok lg
 

lats840

Active+ Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
2,676
Reaction score
612
Points
81
Kutip je la polis tu...
Jenis2 mcm ni la yg den koba tu...
Mntang2 ade power.. Sarung seragam...
Dio raso, dio je betul...
Mcm mano la org nak respek polis skrg ni...
Kes rasuah la... Ego la.. Bod0 sombong la...
Kalo dgn si pemberi tulang, elok dio jilat...
Fcuk....

Polis jenis ni yg buat abis imej polis rosak...
Buang la seragam tu, sarung seragam guard plak...
Kojo dgn uncle yg ekau sepak tadi...
Haram jadah....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register