BTC USD 47,679.3 Gold USD 1,755.61
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Konspirasi Keatas Najib

gambate

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Nov 9, 2007
Messages
6,761
Reaction score
101
Points
73
aku copy paste dari Tranungkite ajer..:eek::eek::eek::eek:


Hak untuk melucutkan jawatan TPM terletak di tangan PM kerana jika di bawa ke mahkamah sekalipun pasti tidak berjaya untuk mencabarnya seperti Che Det pecat DSAI.

Sumber dari orang dalam pejabat PM menyatakan yang maklumat menyalahgunakan kuasa dalam Kementerian Pertahanan sebelum ini diterajui Najib kini sudah di kumpulkan dan akan di serahkan kepada pihak berkuasa dalam masa terdekat.

Sumber juga menyatakan bahawa pembebasan RPK juga di lakukan oleh kerana Polis igin mengetahui siasatan maklumat berkenaan kes Al-Tantuya yang dikaitkan dengan Najib dan dikatakan RPK punya bahan bukti untuk mengaitkan Najib dalam kes itu. Pak Lah dikatakan tidak akan komen mengenai pembebasan RPK itu. Umum mengetahui apabila seseorang di tahan di bawah ISA pasti sukar untuk dibebaskan walaupun dibawa ke mahkamah. Pak LAh di khabarkan gembira dengan pembebasan RPK dan RPK kini di katakan akan menjadi saksi pembelaan bagi menyatakan bukti bahawa pembabitan Najib dalam kes ini kerana sirul dan azilah beria-ia mahukan RPK menjadi saksi pihak pembela yang bukan sahaja mereka terlibat tapi ada orang Besar yang terlibat sama.

Peralihan kuasa mungkin di batalkan memandangkan Pak Lah akan mengumumkan belum masanya beliau menyerahkan Timbalannya itu menggantikan beliau dan kerana itu beliau akan umumkan yang belum masanya untuk beliau berbuat demikian dan akan menggantikan orang lain sebagai timbalannya.

Najib akan lucut keahlian UMNO dan kemudian pemilihan hanya akan dilakukan untuk jawatan Preseden UMNO sahaja. Pemilihan bagi jawataan lain akan kekal seperti biasa. Muhyidin bakal menggigit jari kerana jawata timbalan PM khabarnya akan di peganng oleh Mohd Ali Rustam apabila Pak Lah akan umumkan calon favourite nya nanti. Muhyiddin di tolak oleh Pak Lah kerana lancangnya mulut beliau menggesa Pak Lah undur tempohari.

Apakah semua ini betul? Sama-sama arr kita saksikan...

sumber : anakdesa blogs

http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=40185
 
Sponsored Post

virtualbiz

Active+ Member
Joined
Feb 20, 2008
Messages
4,899
Reaction score
177
Points
33
well...ermm..kita tgk la mcm mana..huhu :p
 

jejantas

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Sep 1, 2007
Messages
24,648
Reaction score
920
Points
161
aku copy paste dari Tranungkite ajer..:eek::eek::eek::eek:


Hak untuk melucutkan jawatan TPM terletak di tangan PM kerana jika di bawa ke mahkamah sekalipun pasti tidak berjaya untuk mencabarnya seperti Che Det pecat DSAI.

Sumber dari orang dalam pejabat PM menyatakan yang maklumat menyalahgunakan kuasa dalam Kementerian Pertahanan sebelum ini diterajui Najib kini sudah di kumpulkan dan akan di serahkan kepada pihak berkuasa dalam masa terdekat.

Sumber juga menyatakan bahawa pembebasan RPK juga di lakukan oleh kerana Polis igin mengetahui siasatan maklumat berkenaan kes Al-Tantuya yang dikaitkan dengan Najib dan dikatakan RPK punya bahan bukti untuk mengaitkan Najib dalam kes itu. Pak Lah dikatakan tidak akan komen mengenai pembebasan RPK itu. Umum mengetahui apabila seseorang di tahan di bawah ISA pasti sukar untuk dibebaskan walaupun dibawa ke mahkamah. Pak LAh di khabarkan gembira dengan pembebasan RPK dan RPK kini di katakan akan menjadi saksi pembelaan bagi menyatakan bukti bahawa pembabitan Najib dalam kes ini kerana sirul dan azilah beria-ia mahukan RPK menjadi saksi pihak pembela yang bukan sahaja mereka terlibat tapi ada orang Besar yang terlibat sama.

Peralihan kuasa mungkin di batalkan memandangkan Pak Lah akan mengumumkan belum masanya beliau menyerahkan Timbalannya itu menggantikan beliau dan kerana itu beliau akan umumkan yang belum masanya untuk beliau berbuat demikian dan akan menggantikan orang lain sebagai timbalannya.

Najib akan lucut keahlian UMNO dan kemudian pemilihan hanya akan dilakukan untuk jawatan Preseden UMNO sahaja. Pemilihan bagi jawataan lain akan kekal seperti biasa. Muhyidin bakal menggigit jari kerana jawata timbalan PM khabarnya akan di peganng oleh Mohd Ali Rustam apabila Pak Lah akan umumkan calon favourite nya nanti. Muhyiddin di tolak oleh Pak Lah kerana lancangnya mulut beliau menggesa Pak Lah undur tempohari.

Apakah semua ini betul? Sama-sama arr kita saksikan...

sumber : anakdesa blogs

http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=40185

Bagus tuh cuma bab Ali Rustam yang agak membimbangkan..
 

Muzri - Team Kamrie

Fun Poster
Joined
Jan 13, 2008
Messages
529
Reaction score
0
Points
10
aku copy paste dari Tranungkite ajer..:eek::eek::eek::eek:


Hak untuk melucutkan jawatan TPM terletak di tangan PM kerana jika di bawa ke mahkamah sekalipun pasti tidak berjaya untuk mencabarnya seperti Che Det pecat DSAI.

Sumber dari orang dalam pejabat PM menyatakan yang maklumat menyalahgunakan kuasa dalam Kementerian Pertahanan sebelum ini diterajui Najib kini sudah di kumpulkan dan akan di serahkan kepada pihak berkuasa dalam masa terdekat.

Sumber juga menyatakan bahawa pembebasan RPK juga di lakukan oleh kerana Polis igin mengetahui siasatan maklumat berkenaan kes Al-Tantuya yang dikaitkan dengan Najib dan dikatakan RPK punya bahan bukti untuk mengaitkan Najib dalam kes itu. Pak Lah dikatakan tidak akan komen mengenai pembebasan RPK itu. Umum mengetahui apabila seseorang di tahan di bawah ISA pasti sukar untuk dibebaskan walaupun dibawa ke mahkamah. Pak LAh di khabarkan gembira dengan pembebasan RPK dan RPK kini di katakan akan menjadi saksi pembelaan bagi menyatakan bukti bahawa pembabitan Najib dalam kes ini kerana sirul dan azilah beria-ia mahukan RPK menjadi saksi pihak pembela yang bukan sahaja mereka terlibat tapi ada orang Besar yang terlibat sama.

Peralihan kuasa mungkin di batalkan memandangkan Pak Lah akan mengumumkan belum masanya beliau menyerahkan Timbalannya itu menggantikan beliau dan kerana itu beliau akan umumkan yang belum masanya untuk beliau berbuat demikian dan akan menggantikan orang lain sebagai timbalannya.

Najib akan lucut keahlian UMNO dan kemudian pemilihan hanya akan dilakukan untuk jawatan Preseden UMNO sahaja. Pemilihan bagi jawataan lain akan kekal seperti biasa. Muhyidin bakal menggigit jari kerana jawata timbalan PM khabarnya akan di peganng oleh Mohd Ali Rustam apabila Pak Lah akan umumkan calon favourite nya nanti. Muhyiddin di tolak oleh Pak Lah kerana lancangnya mulut beliau menggesa Pak Lah undur tempohari.

Apakah semua ini betul? Sama-sama arr kita saksikan...

sumber : anakdesa blogs

http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=40185

berkemungkinan....kite tunggu dan lihat...Pak Lah nk serah jawatan tu pun bukn atas kerelaanye.tp kerane terpakse....:D:D
we wait and see together2.......:))
 

syah99

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2006
Messages
6,069
Reaction score
63
Points
70
agak2 ada tak yang nk ikut ramai2 buat demo kat masjid negara bila najib jd mangsa konspirasi?
 

abg_boyot

Fun Poster
Joined
Jul 2, 2008
Messages
913
Reaction score
0
Points
15
semua pemimpin ameno ni hampeh....:(scam[/QUOT

mmg pon...ampeh keledek..masing2 nak jage tembolok sndri..time persidangan agong hangno kemarin menyalak-nyalak 'HIDUP MELAYU..!' kununye..tapi ...?ape diorang buat?:(
 

fordLASER

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
agak2 ada tak yang nk ikut ramai2 buat demo kat masjid negara bila najib jd mangsa konspirasi?

mestilah ramai... kan najib 2 pemimpin yg disukai & popUlar..
bukan setakat demo kat masjid negara jer... buat kenduri kesyukuran lg.. :eek::eek::eek:
 

EzY-eLoaD

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115
entah.pelik2 je pemimpin sekrg
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register