konsep 1malaysia, salah satu perjuangan UMNO

CG Sponsors




badawidollah2

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
4,237
Reaction score
33
Points
30
konsep satu malaysia

kongsikan pendapat kenkawan

1. Agama islam dan agama lain adalah sama disisi undang-undang, sehingga menjadikan islam sebagai agama rasmi adalah sangat tak sesuai.

2. Semua bangsa adalah sama disisi undang-undang, dan hak hak keistimewaan melayu harus dihapuskan karena tidak sesuai dengan konsep 1malaysia.

Thanks UMNO
mari kita gadaikan agama dan melayu demi terwujudnya 1malaysia.
 
Sponsored Post

CL's

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
bak kata tuan Kehidupan...

siapalah UmNO nie...

hanya golongan minoriti jer....:p:p
 

MASTER ZEKAMAN

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
4,231
Reaction score
51
Points
30
komen berapi2 pun tak guna...so..apa kata..ko yg jadi menteri...nak tgk..apa yg ko mampu lakukan...
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,192
Reaction score
823
Points
176
tu telahan jer.... hehehe... betui kaaa....:)
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
ekceli, tak perlu wujud 1Malaysia, benda ni dah lama UMNO praktikkan...rujuk Perkara 11 Perlembagaan Persekutuan :)
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
komen berapi2 pun tak guna...so..apa kata..ko yg jadi menteri...nak tgk..apa yg ko mampu lakukan...
langsung tidak praktikal cadangan tuan nih...:">:">:">

ini adalah platfrom forum...:">:">:">

sila fahamkan platfrom forum....:">:">:">
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
ekceli, tak perlu wujud 1Malaysia, benda ni dah lama UMNO praktikkan...rujuk Perkara 11 Perlembagaan Persekutuan :)
asal ikut procedure, sume boleh jalan....:">:">:">
 

revolver

Active+ Member
Joined
Nov 23, 2009
Messages
3,142
Reaction score
110
Points
33
tak berguna langsung... apa kejadahnya pun aku tak faham 1Malaysia ni...
 

lilbee

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25
paklah-islam hadhari..

najib-1malaysia..

cam budak2 AF..

mawi-world..:)):eek::eek:

tagline je ni..

sok2 ada PM baru, tagline ni orang lupa la..

cam islam hadhari..ada orang sebut2 lagi x?:-?:-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register