Kongsikan kat sini ciri-ciri anak idaman anda

CG Sponsors




ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar!

Oleh kerana pagi tadi tak pegi kuliyah subuh kat masjid, so saya denda diri saya dengan dengar tazkirah kat tenet ni.

Jelas mudah untuk kita lalai dengan Allah! :(

Ok lah. cari punya cari pagi tadi, jumpa la video-video ni. So ini ciri-ciri anak idaman saya :)

Ciri-ciri anak idaman korang apa pulak? :)


http://www.youtube.com/watch?v=t4e93_u2d5U

http://www.youtube.com/watch?v=7YkFMimMYqk

http://www.youtube.com/watch?v=mkXdXqHqkds

http://www.youtube.com/watch?v=swb6sTCBDqE

http://www.youtube.com/watch?v=ovylbsLYcwc
 
Sponsored Post

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Guna firefox x leh tgk lak link video tu... #:-S
 

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
Guna firefox x leh tgk lak link video tu... #:-S
la ye ke? saya post tadi pun memang pakai mozilla. huhhu... hm.. takpa cuba bukak guna explorer sat :)

:)cgrock

So apa lagi ciri-ciri anak idaman anda semua? :)
 

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
hm.... korang penah dengar tak mak korang cakap gini:

eee... kalau aku tahu macam ni peranagai bila dah besar, masa kecik-kecik dulu dah cekik bagi mati :(

hm.. ni mungkin keadaan seorang ibu yang tidak tahan dengan kerenah anak dia tu kan? mungkin sebab ciri-ciri anak tu tak tepati ciri-ciri yang seorang ibu tu nak...

Emak... ampunkan dosa anakmu ini...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register