kongsi jampi serapah yg korng tau jeng jeng................

CG Sponsors




Status
Not open for further replies.

GrandTurismo

Active Member
Joined
Sep 15, 2009
Messages
1,597
Reaction score
2
Points
25
jampi serapah nie dah kira syirik, kita kembalilah kpd al-quran, byk doa2 mustajab...insya allah :D
 
Sponsored Post

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
40,642
Reaction score
934
Points
161
Kutu Bab1, kutu kutu kurau...
Tergaru2, kepala berkutu...
Makan hati, Separuh Angau...
Engkau (si polan) datang cinta padaku seumur hidup mu...

Nih jampinya...Mau dibaca ya pak..pada org yg kamuk suka.. Kalau dier x dtg pada kamuk dlm tempoh 1 bulan.. Itu maksudnya... Kepala mu mmg berkutu...wakakakkakak
:eek::D:)cgrock
 

ari

Fun Poster
Joined
Jan 28, 2009
Messages
672
Reaction score
0
Points
15
Ngiat insong matek ajiiii....smarrrtilemmm !!!...(Buka )
Tranpo ngisengggg...kabeh wong boddooo ngiseng... (Tutup)

( Jampi ni boleh digunakan untuk mereka2 yang nak masuk ke JAMBAN ! )
 

ExFoRcE

Fun Poster
Joined
Aug 20, 2008
Messages
410
Reaction score
0
Points
10
alahai orang TT, aku bkan nak mengutuk tapi rase sgt marah :(scam:(scam
sbb ko menunjukkan perkara yang bertentangan dgn ajaran islam , lagi2 kalo orang kurang kekuatan agama, mesti snng terikut, so baek ko delete je topic,
MOD, sila ambek tindakan
nii boleh menyesatkan akidah dan orang yang menyebarkan boleh mendapat dosa besar.
 

aes

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2008
Messages
9,557
Reaction score
19
Points
65
bubuh tangkal balik pintu ... budak nakal mmg gitu .... puhhhh
 

giebrail

Fun Poster
Joined
Jan 2, 2009
Messages
420
Reaction score
2
Points
15
saja nk test warga cg ada x yang tau apa2 jampi2 serapah... mana tau blh kongsi reramai:)):)):)):))

aku ada satu jampi serapah utk dptkan awek.. blh caya ke ni~X(~X(~X(

Bakar-bakar pasir tanah
Aku bakar mata hati jantung (si anu) itu
Bakarkan panah Sang Rajuna
Aku bakarkan gunung, gunung runtuh
Aku bakarkan batu, batu belah
Aku bakarkan di mata hati jantung hawa nafsi (si anu)
Kena hancur luluh panas segala tubuhnya
Gila berahi kepadaku
Tidak boleh senang diam
Seperti pasir ini terbakar
Bencilah (si anu) kepada ibubapanya
Kepada saudara sahabat handainya
Jika dia tidur, menjaga
Jika dia jaga, bangun berjalan
Datanglah kepadaku
Menyembah dirinya


yg ni ganas sket

Hei si hantu raya
Jembalang angin
Aku tahu asalmu
Engkau dari bulu hidung Nabi Adam
Makanan engkau telur ayam
Mari engkau
Mari makan benda-benda ini.
Hei si hantu raya
Mari kau bersahabat
Mari menjaga diriku
Engkau taat perintahku
Ikut segala perintahku.
Hei si hantu raya
Menyerupa engkau serupa aku
Menyerupa engkau dalam diriku
Jangan engkau langgar perintahku
Jikalau engkau engkar
Aku panah engkau
Dengan panah berpanah
Panah sakti
Panah rajuma




jampi dr adar:=


Pemanis sireh

Hei sireh kau daun nan lembut,
Daun cerah batang bersinar,
Makanan malaikat empat puluh empat,
Bukan kelatmu sebarang kelat,
Airmu pahit penyeri muka,
Kau penyeri wajah,
Berseri muka anak adam.

Jarakkan Anak

Bismillah al-Rahman al-Rahim,
Berlendir puteh, berlendir batu,
Berlendir aku nak hancurkan,
Singgah dibukit, bukit pecah,
Singgah dipadang, padang hangus,
Singgah dirumput, rumput bubus
Hei cair aku hendak cair,
Kalau mu tidak cair
Derhaka mu kpd ALLAH
Bukan kuasa aku
Berkat kata La Illah Ila Allah.

Halau Pelesit

Hei pelesit
Aku tahu asal usulmu
Keluar dari sak uri, tembuni, ketuban buta
Mu keluar drpd darah sambang
Kemang namamu
Jikalau mu lenggok ke langit muntah darah
Tunduk ke bumi muntah tahi
Demi ALLAH
Demi Rasulullah
Berkat La Illah Ila Allah
Muhammad Rasulullah

Pengasih (Bahasa Jawa)

Ajiku si lung jangga
lung jangga noleha
tolehan kawula ningsun
dak tepungake pucuke idhepku
dak tepungake pucuku alisku'dak tepungake pucuke rambutku
rokhke-rokhku
nyawane nyawaku
sukmane sukmaku
badane badanku
preg mati durung mati
sida edan durung edan
sida nglamong
ora waras s jabang bayine...
ndulu marang aku.

Pengasih

Hei mu lang puteh
Engkaulah sahabat aku
marilah engkau
pergi ambil roh semangat XXXX itu
Jikalau tidur, engkau gerakkan jaga
Jikalau jaga, engkau gerakkan bangun
Jikalau bagun, engkau pagut dgn paruh
Kibas dgn sayap, sapu dgn ekor
Pegang dgn kaki
Engkau bawa kemari kpd aku
kasih syg kepada aku
Cinta rasa kpd aku
Rindu dendam kpd aku
Sidi guru sidilah aku
sidi berkat
Kaseh syg kpd aku



Ni cuma cth jampi2 yg ada..sama ada baik tau tdk anda nilai kn sendiri..dah tentu benda2 mcm ni slh.Tujuan aku bkak thread ni hanya ingin melihat sejauh mna pengetahuan masyarakat melayu dlm jampi serapah pd hri ini... adakah masih diamalkan dan masih dgunkan pada hari ini...kita bongkar misteri warisan melayu bersama..
salam pada y xtau tuh kan bek jgn amik port ... pada y tau tu kalu nk amalkn amalkan tuk halau pelesit tu ja ... ni seruan neh nk mujarab disertkan sekali ngn resipinya ... pada TT kalu nak amalkan amalkan pada sesorang je n kalu cukup waktu turunkan pada owg y layak ajer ... serapah ni kalu da jadi tontonan umum insyallah xkan jadi dah ... wallhualam ... ape2 pun nasihat kawan pada warga CG y ade dalaman jgn lupa sertakan sekali doa ni YA AllAH AKO BERMOHON MEMANJANGKAN ILMU ALLAH ... sbb ini pun salah satu ilmu allah jugak ... pada y xsetuju ngn kawan tuh mintak maaf byk2 ya ..
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post
Top
Log in Register